کامبیز دیرباز به «شغال» پیوست

تبلیغات بنری


گمبز دیرباز جدیدترین هنرمندی است که به جمع بازیگران سریال خانگی «شغل» به کارگردانی بهرنج توفیقی و تهیه کنندگی علی طلوعی اضافه شده است.

یورنا – بر اساس اعلام مشاور رسانه ای پروژه، سریال خانگی «شغال» به کارگردانی بهرانج توفیقی و تهیه کنندگی علی طلوعی به زودی آغاز می شود و کامبیز جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این سریال می پیوندد.

پیش از این مهدی سلطانی، امیرحسین فتحی و شبنم مقدم به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده بودند و به زودی سایر بازیگران این سریال که همگی از چهره های شناخته شده هستند معرفی خواهند شد.

کامبیز دیرباز که این روزها مشغول پخش فصل سوم سریال زخام کاری از شبکه نمایش خانگی است، فعالیت هنری خود را از سال 1375 در تئاتر سیاوش خوانی آغاز کرد و سپس فعالیت سینمایی خود را در سال 1377 با حضور در فیلم سینمایی دختران منتظرند.» یک عمل

او مدت ها با بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم اخراجی و همچنین ایفای نقش در سریال محدوده نبرده توجه ها را به خود جلب کرد و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین فیلم فجر شد. جشنواره. برای بازی در فیلم «دوئل» ساخته احمد ردا کارگردان و در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر، فیلم «به نام پدر» ساخته ابراهیم حاتمی کیا و در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر «کالیبر 14» کارگردان. پرویز شهبازی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *