نگارش سریال ۱۵ قسمتی «زنجیره» آغاز شد

تبلیغات بنری


فیلمنامه نویسی و مذاکره با بازیگران سریال «زنجره» به کارگردانی و نویسندگی شهرام اسدزاده آغاز شد.

یورنا – به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، فیلمنامه سریال خانگی «زنجره» با نویسنده و کارگردان شهرام اسدزاده آغاز شده است و همزمان نگارش فیلمنامه و مذاکره با بازیگران اصلی و بازیگران مکمل این سریال در حال انجام است. همچنین توسط اسدزاده انتخاب می شوند.

پس از اصلاحات لازم و 6 ماه انتظار، به تازگی پروانه ساخت سریال زنجرا توسط شرکت سیترا صادر شد.

این مجموعه محصول موسسه فرهنگی هنری «نقطه آمیختگی سینما و تئاتر» است.

در خلاصه سریال «سریال» آمده است:
پس از انفجار بزرگی که در ساعت 12 شب در یک خانه رخ داد، 3 جسد پیدا شد، پلیس دو جسد را شناسایی کرد، اما هویت جسد سوم مشخص نیست.

در سناریوی این سریال، سرنوشت شخصیت ها که شامل 7 داستان مجزا است، با انفجاری که در خانه رخ می دهد، در هم می آمیزد و همه شخصیت ها وارد مسیر متفاوتی در زندگی خود می شوند.

با توجه به ساختار پیچیده فیلمنامه این سریال، نویسنده تصمیم گرفت با بازیگران اصلی سریال وارد مذاکره اولیه شود و در این بین بازیگران فرعی را انتخاب کند تا با توجه به ساختار فیلمنامه شروع به کار کنند. بلافاصله پس از پایان نوشتن، تمرین کنید.

سریال زنجیرا اولین تجربه سریالی شهرام اسدزاده در مقام نویسنده و کارگردان است. او هم اکنون فیلم «کمپین» را اکران می کند که از نیمه دوم مرداد ماه در سینماها اکران می شود.

سریال زنجره در 3 فصل 15 قسمتی آماده پخش می شود.

بستر پخش این سریال هنوز مشخص نشده و در مرحله مذاکره است. با توجه به سختی مراحل تولید، ساختار پیچیده و تعداد زیاد بازیگران، انتظار می رود یکی از مطمئن ترین پلتفرم ها حامی اصلی تولید این سریال باشد که در پیش تولید اعلام خواهد شد. اخبار.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *