نکونام خطرناک‌تر از فصل قبل ظاهر خواهد شد/ تیم ملی در قرعه‌کشی خوش شانس بود

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: همیشه در قرعه کشی ها خوش شانس بودیم و این نکته مثبتی برای ما بود.

علی لطیفی در گفت و گو با میزان در مورد تمدید قرار ملاقات نکونام با این باشگاه استقلال، وی تصریح کرد: به نظر من تمدید قرارداد با نکونام اتفاق خوبی بود و مطمئنا در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. او شناخت کافی از لیگ ایران دارد و امیدوارم این بار هوشمندانه تر عمل کند.

وی ادامه داد: جواد نکونام مربی با انگیزه و با تجربه ای است. هیچ مربی ای مانند او در فصل گذشته نتوانست درگیری با مدیرعامل سابق را در مواجهه با مشکلاتی مانند کمبود بازیکن کنترل کند. او شناخت خوبی از بازیکنان استقلال دارد و قطعا فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. چیزی که من سال ها بر آن تاکید داشتم بحث ثبات در تیم است. به نظر من هلدینگ خلیج فارس باید در فصل آینده گام های بلندی بردارد و تیم استقلال را به خوبی برای حضور قدرتمند در فصل آینده آماده کند.

پیشکسوت باشگاه فوتبال استقلال در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: مدیریت باشگاه باید بیش از سایرین روی تمدید قراردادها تمرکز کند. نکونام به خوبی نقاط ضعف یک تیم نخبه را درک می کند. به نظر من استقلالی ها یک وینگر دونده دارد که در کنارش یک مهاجم شش دانگ دارد که می تواند به خوبی از موقعیت ها استفاده کند، زیرا فصل گذشته بزرگترین مشکل ما گلزنی بود و در برخی مسابقات به خاطر فرصت امتیاز از دست دادیم آنچه ما نیاز داشتیم خرید یک طراح و بازیساز که تیم را به جلو هدایت کند بسیار مهم است. در کنار کسب نتیجه استقلال باید یک بازی جذاب ارائه کرد. برخلاف فصول گذشته باید ترکیب خوبی روی نیمکت داشته باشیم تا در صورت مصدومیت تعویض های سریع داشته باشیم. امیدوارم مدیریت باشگاه در این کار به نکونام کمک کند.

لطیفی با اشاره به اینکه ورود فناوری VAR تقریباً باعث از بین رفتن فساد در فوتبال ایران می شود، گفت: کمک داور ویدیویی VAR خواسته بزرگ طرفداران فوتبال است. این امر باعث کاهش فساد در فوتبال و کوتاه شدن دست دست اندرکاران مهندسی لیگ می شود. با معرفی تکنولوژی Var میزان اشتباهات داوری مانند بسیاری از لیگ های مطرح کاهش می یابد. این یک تصویر بسیار بد برای کشوری با مساحت وسیع و فرهنگ غنی است. این فناوری در همه جای دنیا وجود دارد اما در کشور ما بسیار کم آن را دیده ایم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همیشه در قرعه کشی ها خوش شانس بودیم، خاطرنشان کرد: همیشه در قرعه کشی ها خوش شانس بودیم و قرار نگرفتن در گروه مرگ برای ما نکته مثبتی بود. ما شانس بسیار خوبی برای پیشرفت خواهیم داشت و امیدوارم کادرفنی تیم ملی از هیچ کاری برای آماده سازی بازیکنان دریغ نکند، روی خطوط مختلف خوب کار کند و برنامه ریزی دقیقی داشته باشد. قطعا می توانیم در جام جهانی 2026 شرکت کنیم به شرطی که برنامه داشته باشیم. اگر برنامه نداشتیم قطعا حتی در این گروه هم با مشکل مواجه می شدیم. بزرگترین شانس ما نبودن در گروه مرگ بود چون در آن شرایط احتمالاً مقابل تیم هایی مثل ژاپن و استرالیا به مشکل می خوردیم. امیدوارم دل هواداران برای صعود به جام جهانی خوشحال شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *