نماهنگ «شهیدجمهور» منتشر شد

تبلیغات بنری


نماهنگ شهید جامهور به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان منتشر شد.

یورنا- به گزارش روابط عمومی، این نماهنگ با شعر و آهنگ رضا حمیدی و آواز ستار سهرابی توسط معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران تهیه و منتشر شده است.

به گفته عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، شعر مربوط به این نماهنگ برگرفته از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی است. .
رضایی با اشاره به اینکه در کلام این نماهنگ به ویژگی های رئیس جمهور شهید اشاره شده است، تصریح کرد: این نماهنگ برای پخش از شبکه های مختلف صدا و سیما تهیه شده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا (علیه السلام) و هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران که در شامگاه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 هجری قمری هنگام بازگشت از مراسم افتتاحیه قیز قالاسی دچار سانحه هوایی شد. سد به سمت شهر تبریز در منطقه ورزگان استان آذربایجان شرقی با همه یارانش همزمان و در شب ولادت امام رئوف بن موسی الرضا (علیه السلام) به مقام رفیع رسید شهادت

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده، ولی قانونی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور و خدمه بالگرد در میان مسافران هلیکوپتر حامل رئیس جمهور بودند.

مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و یارانش سه شنبه اول خرداد در تبریز و قم و چهارشنبه دوم خرداد در تهران برگزار شد و حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری بر پیکر این شهیدان نماز اقامه کردند. مراسم تشییع این شهدا در روز پنجشنبه سوم خرداد در بیرجند و مشهد برگزار و در حرم امام هشتم (علیه السلام) به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *