فیلم «سپاسگزاری» از شبکه یک سیما پخش می‌شود

تبلیغات بنری


فیلم سینمایی «الشکور» توسط 29 صداپیشه در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی و رسانه جدید معاونت سیما؛ «شکرگزاری» فیلمی درام محصول سال 2022 انگلستان از شبکه یک سیما پخش می شود. مدیر دوبلاژ این فیلم مرضیه صفی خانی و صدابردار بهزاد توکلی است.

رضا آفتابی، بابک اشکیبوس، دانیال الیاسی، آرزو امیربادری، علیرضا باشکندی، فاطمه برزوی، علی بی‌محمدی، شراری حضرتی، حسین خدادادبایجی، زویا خلیل آذر، سیما رستگاران، شیرین روچی، افشین زی‌شعبانیه‌نوریه‌س وو. . شفیان، خسرو شمشرکاران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، فاطمه صبا، کوروش فهمی، ملیکا ملک نیا، اکبر منانی، علی منانی، غلامرضا مهرزادیان، مریم مهماندوست، عباس نباتی، آزیتا یاراحمدی و مرضیه صوفی خانی صداپیشگان این اثر هستند.

خلاصه رمان این اثر این است که بیمارستان کوچکی در یورکشایر به دلیل کمبود بودجه در شرف تعطیلی است. کادر پزشکی، هیئت مدیره بیمارستان و رئیس آن به دنبال راهی برای مقابله با بسته شدن بیمارستان هستند. از این رو، بیمارستان قصد دارد از یکی از بهترین کارمندان خود به نام آلما گیلن که رئیس بیمارستان است، تقدیر کند و کنسرتی برای تجلیل از او ترتیب دهد. اما در روز جشن مشخص می شود که آلما با دادن دوز بالای مورفین بیمارانی را می کشد که امیدی به بهبودی ندارند. آلما دستگیر و به حبس ابد محکوم می شود. بیماران به بیمارستان های دیگر منتقل می شوند و در نهایت بیمارستان تعطیل می شود.

فیلم فضای خوبی دارد و تا سورپرایز نهایی به خوبی مخاطب را درگیر خود می کند. بازیگران مشهوری مانند جودی دنچ و دیوید بردلی نیز در این فیلم بازی کردند و به خوبی به شخصیت ها جان بخشیدند.

واحد پژوهش اداره کل عرضه و رسانه های بین المللی نظارت بر این اثر را بر عهده گرفت و پس از طی مراحل تصویب و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و ارائه کرد و اکنون پس از گذراندن ترجمه، ویرایش و سپس دوبله. قرار است در مراحل آماده سازی باشد و از شبکه یک برای عموم پخش شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *