فساد ستیزی در عرصه عدالت

تبلیغات بنری


مدیر مسئول لیجام جم ارتباط قوه قضائیه با مردم و رسانه ها را زمینه ساز ارتقای کرامت انسانی دانست و از مفاسد فرزندان معاون اول سابق قوه خواستار مبارزه با فساد در حوزه قضایی شد.

مهدی چویکی مدیر مسئول جام جم در گفتگو با مرحله در مورد رویکرد قوه قضائیه وی گفت: تحولات قوه قضائیه از دوران شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی آغاز شد و در دوران حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی این روند پر رنگتر و قدرتمندتر بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که حجت الاسلام والمسلمین محسنی از اعضای قوه قضائیه و توانمند در عرصه قضائیه است، آشنایی ایشان با این حوزه باعث ایجاد یک مدیریت موثر و قوی شد.

جف کی تاکید کرد: یکی از اتفاقات مثبتی که در قوه قضائیه رخ داد ارتباط با اقشار و جریان های مختلف است. جلساتی که قوه قضائیه با اصحاب رسانه در طول سال برگزار می کند از ارزش بالایی برخوردار است زیرا رسانه ها دماسنج جامعه محسوب می شوند.

وی به دستاوردهای دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: ارتباط بیشتر با مردم و توجه به کرامت انسانی باعث کاهش چشمگیر فاصله قوه قضاییه با مردم شده است.

مدیر عامل جام جم بر لزوم رسیدگی بدون هیاهو به پرونده های مفاسد جدی اقتصادی یا مفاسد اقتصادی تاکید و تاکید کرد چرا که رسیدگی به بسیاری از پرونده های مفاسد اقتصادی موجب اعتماد مردم به قوه قضائیه شده است. این مهم است، زمانی که پرونده بابک زنجانی باعث بازگشت بیت المال شد، نگاه مردم را به قوه قضائیه تغییر داد و علاقه به حوزه عدالت در کشور را افزایش داد.

وی گفت: رسیدگی به پرونده فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه بدون لطمه به پرونده آنها و کسب اطلاعات صادقانه و به موقع امری ارزشمند و دستاورد مهمی تلقی می شد. اگر در جای دیگری از دنیا این اتفاق افتاده بود، آن را مصداق عالی مبارزه با فساد در عرصه عدالت می نامیدند.
انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *