فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد

تبلیغات بنری


رئیس مرکز ارتباطات و رسانه های آستان قدس رضوی از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (علیه السلام) خبر داد.

یورنا – بر اساس اعلام روابط عمومی آستان قدس رضوی، محسن هوشمند به تشریح موضوعات چهارمین جشنواره پرداخت و گفت: موضوعات موضوعی این جشنواره شامل زندگینامه رضوی، زائران و زائران، وقف و نذورات، خدمت به رضوی و … است. هویت صحنه رضایت (ص) و جهاد البیان.

وی ادامه داد: امسال در مرکز خدمات رضوی علاوه بر ترویج خدمت سخاوتمندانه به نیازمندان به نام باسعادت امام رضا (علیه السلام) و نمایندگی از بندگی خادم علی بن موسی آل -رضا (علیه السلام). و ببینید در خادم الرضا (علیه السلام) چه آمده است: وی را شهید ابراهیم رئیسی نیز می دانند.

دریافت آثار در 6 بخش اصلی
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نیز به بخش های چهارمین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: با توجه به گسترش رسانه ها، آنها را به چند گروه تقسیم کردیم. اولین آن رسانه های خبری و تحلیلی است. این گروه می تواند در اخبار، گزارش ها، مصاحبه ها، سرمقاله ها، مقاله ها، یادداشت های مطبوعاتی، گزارش های خبری رادیو، گزارش های خبری تلویزیونی و اینفوگرافیک در این جشنواره شرکت کند. قسمت «سرفصل ها» نیز به این رسانه ها اختصاص دارد.

وی ادامه داد: آنها دومین گروه از رسانه های مجازی هستند که در بخش صفحات و کانال ها در شبکه های اجتماعی، پادکست های فضای مجازی (منتشر شده در بسترهای پادکست) و گزارش های تصویری برای فضای مجازی (اخبار یا اخبار) در این جشنواره شرکت خواهند کرد. غیر خبری). .

هوشمند افزود: گروه سوم برنامه های رادیویی و تلویزیونی است که بر تولید رسانه های دیداری و شنیداری با تاکید بر محتوای تولید و پخش شده در رسانه ملی، شبکه های تلویزیونی خارجی و بین المللی، بسترهای ویدئویی (پلتفرم ها) و تلویزیون اینترنتی تاکید دارد. ، قابل پخش در جشنواره است.

وی یک برنامه مشترک رادیویی، یک برنامه رادیویی، یک برنامه تلویزیونی (مجموعه، مسابقه و …) و یک بخش ویژه شامل متون، ایده ها و طرح های تولید رادیو و تلویزیون را در موضوعات خاص برنامه های صدا و سیما ارائه کرد. در بخش چهارم به جشنواره امام رضا (علیه السلام) اشاره کرد.

رئیس مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی نیز از فیلم کوتاه، مستند و نماهنگ به عنوان چهارمین گروه یاد کرد و گفت: این گروه می تواند آثار خود را در دسته های فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن، انیمیشن و موسیقی ارسال کند. ویدئو به جشنواره

هوشمند با بیان اینکه پنجمین گروه جشنواره عکس خبری است که عکاسان می توانند آثار خود را به صورت تک عکس و گزارش تصویری ارسال کنند، گفت: ششمین گروه از کمپین مردمی انتشار مطالب رضوی در شبکه های اجتماعی با هشتگ های #چهارشنبه_هی_ماف_ضایی #مه_طحن_طحن_الضافیم #أرام_کانافه #افم_ضا #امامرضا در این بخش تمامی مطالب منتشر شده بر اساس تعداد بازدید، لایک و کامنت ارسال شده بررسی و ارزیابی می شود و هشتگ های خاص باید زیر پست درج شود.
جایزه ویژه “احیای سیستم”

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه رضوی آستان قدس (علیه السلام) با اشاره به اینکه جایزه ویژه «احیای نظام» برای چهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام) در نظر گرفته شده است، گفت: این ویژه بخش برجسته کردن نام و نماد حضرت (صلی الله علیه و آله و سلم) رضا (علیه السلام) در جهان اسلام مطرح است. آثار، محصولات و خدمات رسانه ای با کیفیت، مؤثر و جهت دار با محوریت تبیین و نشر معارف قرآن کریم و احیای مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه سنت و روایات رضوی در هر قالب رسانه ای و رسانه ای به هر زبانی و به هر زبانی می توانید در این بخش شرکت کنید.

وی درباره نحوه ارسال آثار به جشنواره توضیح داد: تمامی شرکت کنندگان باید به سایت جشنواره به نشانی مدیافست مراجعه کنند. رضوی. ir جهت تکمیل فرم ثبت نام.

هوشمند افزود: ارسال آثار خبری، تحلیلی و مجازی رسانه ای از طریق فایل و لینک در سایت جشنواره در صورت وجود حجم زیاد آثار در بخش رسانه های صوتی و تصویری (فقط آثاری که بیش از 200 مگابایت)، علاوه بر پر کردن فرم موجود در سایت، اثر باید در قالب دو نسخه DVD به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و یا فایل اثر یا لینک نسخه بارگذاری شده آن از طریق پیام رسان ارسال شود. توضیحات و مشخصات به شماره 09035270234.

وی تأیید کرد: آثاری که در فاصله اول فروردین 1402 هجری قمری تا انقضای مهلت ارسال آثار در یکی از نشریات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری (مجوز) و شبکه های اجتماعی یا به صورت محلی و شبکه های بین المللی رادیو و تلویزیون یا شبکه های جهانی یا تلویزیون اینترنتی و .. در حال اجرا هستند و در جشنواره شرکت می کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: هر فرد می تواند در هر قالب جشنواره حداکثر 5 اثر ارسال کند.

هشمند آخرین مهلت ارسال آثار را 10 شهریور ماه و تاریخ اختتامیه جشنواره و اعلام برگزیدگان را آذرماه اعلام کرد و گفت: اطلاع رسانی جشنواره و مراحل ثبت نام و ارسال علاوه بر معرفی آثار برگزیده از طریق سایت دبیرخانه جشنواره به نشانی mediafest. رضوی. انجام شد.

حمایت از جریان تولید رسانه ای به نام مبارک امام رضا (علیه السلام).
رئیس مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی گفت: یکی از اصلی ترین روش ها و وظایف راهبردی مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی ایجاد زمینه، همراهی، حمایت و پشتیبانی از جریان تولید رسانه در نام مبارک امام رضا (صلی الله علیه و آله) و مسائل مربوط به این حضرت و باعث افتخار است که این آثار روز به روز تقویت می شود و از نظر کمی و کیفی توسعه می یابد.

وی ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه ای با موضوعات رضوی را از اهداف اصلی جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام) دانست و افزود: تعریف، ارتباط و تعامل بیشتر با تولید و توزیع محتوای رسانه ای. مربوط به فرهنگ رضوی زندگی در داخل و خارج از کشور؛ انتشار و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با زندگینامه رضوی در بستر رسانه‌های مختلف به‌ویژه رسانه‌های جدید و ارتباط و حمایت از سازندگان آثار رسانه‌ای رضوی از دیگر اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *