«شوت» به سمت شبکه امید

تبلیغات بنری


سریال طلق توسط ۲۳ صداپیشه در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه های بین الملل سیما دوبله شد.

یورنا – به نقل از پایگاه سیما؛ سریال انیمه و ورزشی «شل کن» ساخت ژاپن در سال 2022 از شبکه امید سیما پخش خواهد شد.

مدیر دوبلاژ این سریال بهروز علی محمدی و صدابردار مهدی بیانده است. شیلا ازهر، رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بنکه، محمد بهاریان، علی بی محمدی، محمد تنها، ارسلان گلای، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیان، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، محمد صادقیان کان پویا فهیمی، امیربهرام کاویان پور، نسرین کوچخانی، ملیکا ملک نیا، علی منانی، نیما نیکوی فرد و بهروز علیمحمدی صداپیشگان این اثر هستند.

در این سریال خواهیم دید: هیدتو تسوجی یک نوجوان دبیرستانی است که عاشق بازی های رایانه ای و فوتبال است. مدرسه او یک تیم فوتبال کاگاوا دارد که یکی از بهترین تیم های فوتبال مدرسه در کشور است. هیدتو به دلیل خاطره بدی که از فوتبال دارد دیگر دوست ندارد فوتبال بازی کند. از سوی دیگر، کامیا آتسوشی، یکی از مربیان فوتبال، اخیرا به مدرسه و تیم کاگاوا آمده و استعداد هیدتو را کشف کرده و می خواهد در این تیم باشد.

این مجموعه حاوی هیجان ورزش و ورزش به عنوان زمینه ای برای رشد و بلوغ فکری و در نتیجه سرگرم کننده و آموزنده برای مخاطبان نوجوان است.

شبکه امید وظیفه نظارت بر این اثر را بر عهده داشت و پس از طی مراحل تایید، ترجمه، ویرایش و سپس دوبله، این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *