شهید موسوی با دلدادگی به آیت‌الله رئیسی پا به پای ایشان در ماموریت‌ها حضور می‌یافت

تبلیغات بنری


سرپرست ریاست جمهوری ظهر امروز سه شنبه همزمان با عید سعید غدیر خم با خانواده سردار شهید سید مهدی موسوی دیدار و گفتگو کرد.

یورنا- به گزارش محمد مخبر، آیت الله رئیسی در این دیدار ضمن تبریک عید غدیر خم با اشاره به روحیه مردم و دوری از تشریفات گفت: صیانت از رئیس جمهور که شیوه مدیریتش میدانی و دغدغه مند بود. با مردم و به فردی نیاز داشت که روحیه مردمی داشته باشد و از خود گذشتگی کند و در شرایط سخت و غیرمنتظره قرار گیرد و شهید موسوی واقعاً و واقعاً دارای این صفات بود.

سرپرست رئیس جمهور اضافه کرد: شهید رئیسی بسیار پربار بود و شبانه روز برای خدمت به مردم و ملت شناخته شده نبود و همانطور که بارها شاهد بودیم زمانی که در بین مردم بود به ملاحظات امنیتی توجهی نداشت. و حفاظت لذا پاسداشت چنین شخصیتی روحیه اخلاص می خواهد و ایشان با عشق به شهید آیت الله رئیسی با حضور شهید موسوی و سربازانش در مأموریت ها بسیار مشغول بودند.

مخبر گفت: صرف حضور مستقیم و بدون تشریفات در میان مردم، روحیه و شخصیت خاصی می خواهد که هر فردی به ویژه هر مسئولی نمی تواند از آن بهره مند شود، اما شهید الموسوی در این راه کاملاً با شهید رئیسی برابری کرد. و بس و صحنه ها و موقعیت هایی ایجاد شد که در روابط و تعاملات مقامات ارشد با مردم هیچ کشور دیگری بی نظیر است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *