شمار مفقودی‌های سیل سوادکوه به ۳ نفر افزایش یافت

تبلیغات بنری


رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش ساعاتی پیش نیروهای امدادی این جمعیت در سیل سوادیکوه از نجات 31 نفر از گرفتاران در سیل خبر داد و گفت: مفقودی 3 نفر به پلیس آگاهی گزارش شده است. هلال احمر تاکنون و تلاش امدادگران برای یافتن آنها ادامه دارد.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: برحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از ساعت 20:10 شب گذشته شاهد آبگرفتگی در محور سوادکوه و منطقه پل سفید بودیم.

کولیوند گفت: پس از این سیل، المحمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به مناطق سیل زده اعزام شد. 6 تیم امدادی نیز به مناطق سیل زده اعزام شده و مشغول امداد رسانی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: علاوه بر 17 تیم پشتیبانی از شعب معین (سوادکوه شمالی، قائم شهر، ساری، جویپر، بابلسر، فریدنکنار، بابل، بندهبی و آمل) و ستاد (تیم واکنش سریع، تیم استارت و تیم). از طرف اداره عملیات (با معاونت تعیین شده امداد و نجات) شامل 7 تیم اورژانس و 2 تیم واکنش سریع از استان تهران در امداد رسانی به سیل زدگان.

کولیوند با اشاره به اینکه این سیل تاکنون شاهد 144 حادثه بوده است، خاطرنشان کرد: 32 تیم عملیاتی 31 نفر را که در سیل گرفتار شده بودند نجات و به مناطق امن منتقل کردند.

کولیوند گفت: 50 نفر اسکان داده شدند، 7 نفر توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و 14 مورد تخلیه آب از منازل مسکونی (روستای کردآباد – آزادمهر) انجام شد.
کولیوند در پایان گفت: تاکنون یک نفر در این سیل جان باخته و 3 نفر مفقود هستند.

لازم به ذکر است کمک رسانی به سیل زدگان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *