شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد

تبلیغات بنری


مدیرکل دفتر کنترل استاندارد از توقف شماره گذاری خودروی نیسان آبی رنگ خبر داد و گفت: تولید این خودرو از 70 سال پیش آغاز شد و در این سال ها هیچ گونه بهبودی در زمینه ایمنی و کیفیت خودرو مشاهده نشده است. .

یورنا- مهدی انگورگه، مدیرکل دفتر نظارت بر استانداردهای صنعت حمل و نقل سازمان ملی استاندارد گفت: بر اساس نتایج آزمایشات استاندارد، نیسان وانت فاقد شرایط ایمنی و کیفی بوده و بر این اساس گواهینامه خودرو به حالت تعلیق درآمده است. و شماره گذاری آن متوقف شده است.

وی افزود: تولید این خودرو از 70 سال پیش آغاز شد و در این سال ها به جز تغییر موتور که اتفاقاً به دلیل استفاده است، پیشرفتی در زمینه ایمنی و کیفیت خودرو حاصل نشده است. . برای موتور 8 سوپاپ قدیمی، مصرف سوخت افزایش یافته است.

مهدی انگورگه گفت: بدنه جمع و جور خودرو در برخورد از جلو انرژی برخورد را به سرنشینان منتقل می کند و باعث آسیب جدی به سرنشینان می شود. صندلی زیبا و محکم باعث می‌شود راننده در هنگام رانندگی فاقد کنترل باشد.

وی افزود: در سال های اخیر به دلیل مشکلاتی که بین مدیران مختلف در شرکت زامیاد وجود داشت، هیچ تغییری در خودرو صورت نگرفت. برای مشکلی مانند لکه‌های جوش، خودروساز از برچسب‌هایی برای پنهان کردن آن‌ها به جای رفع آنها استفاده کرد.

مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: قرارگیری نامناسب مخازن گاز طبیعی فشرده در این خودرو باعث شد تا شاهد انفجارهای فراوان و تخریب اموال عمومی باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *