شبنم مقدمی اولین بازیگر زن «شغال»

تبلیغات بنری


شبنم مقدم اولین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنج توفیقی و تهیه کنندگی علی طلوعی پیوست.

یورنا- به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، سریال خانگی «شغل» به کارگردانی توفیقی و تهیه کنندگی علی طلوعی این روزها مراحل پایانی پیش تولید را سپری می کند و شبنم مقدم اولین بازیگری است که به این سریال پیوست.

پیش از این حضور مهدی سلطانی و امیرحسین فتحی در این سریال قطعی شده بود.

شبنم مقدم که این روزها در فیلم خجالت نکش 2 روی اکران دیده می شود، بازیگری در تئاتر را از دهه 70 آغاز کرد و با بازی در ژانرهای مختلف کمدی، درام، تاریخی و… موفق شد توجه و تمجید منتقدان سینمایی در دهه 1980 و همچنین جلب رضایت عمومی.

فعالیت‌های سینمایی مقدم با حضور در فیلم «به نام پدر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا جدی‌تر شد و پس از آن با کارگردان‌های معروفی چون اصغر فرهادی، ایرج کریمی، سیروس مقدم، رضا میرکریمی، مازیار میری، کمال همکاری کرد. . همکاری تبریزی، سعید روشه، نرگس آبیار و عباس کیارستمی.

وی همچنین در چندین سریال از جمله «زیر تج»، «هفت سنگ»، «المدینه المنوره»، «احمق»، «الوحش»، «زن»، «بیجینه»، «مردم عادی» بازی کرد. “شبکه مخفی زنان” و “شبکه مخفی زنان”. … تمام شد.

شبنم مقدم تاکنون حدود 20 نامزدی دریافت کرده و بیش از 10 جایزه بازیگری را در جشنواره های مختلف از جمله فیلم فجر، فیلم کودک و نوجوان اصفهان، جشنواره انجمن منتقدان، جشنواره فیلم دار، جشنواره حافظ و غیره کسب کرده است.

وی همچنین موفق شد دو بار برای فیلم «امروز» در دوره سی و دوم و فیلم‌های «نفس» و «زاپاس» در دوره سی و چهارم برنده سیمرغ بلورین فیلم فجر شود.

دیگر بازیگران سریال که همگی چهره های شناخته شده هستند به زودی معرفی خواهند شد.

«شغال» محصول نبراس پیکچرز است و از پلتفرم «نبراس» پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *