سفری پرماجرا به دنیای سینما

تبلیغات بنری


چهارمین دوره فیلمسازی کاتینو توسط باشگاه فیلم سوره برگزار می شود.

یورنا بر اساس این اطلاعیه، این دوره که از سال 1398 برگزار می شود، برای جوانان 18 تا 25 ساله که علاقه مند به هنر سینما هستند و می خواهند فیلمسازی را در کارگاه های تخصصی زیر نظر اساتید حرفه ای تجربه کنند در نظر گرفته شده است. .

لازمه ورود به کاتیو فیلم ساختن است اما نه خیلی حرفه ای حتی با موبایل. اگر فیلمی ساخته اید و استانداردها را رعایت کرده اید در این سفر پرماجرا همراه ما خواهید بود.

«کاتینو 4» شامل کارگاه‌های تخصصی از ایده تا سناریو و کارگردانی و نشست‌های تخصصی برای انتقال تجربه و آشنایی با تولید و تولید سینمایی، جایگاه بازیگری، رابطه بین عکاس و کارگردان، ارتباط بین تدوینگر و کارگردان است. کارگردانی، آموزش صدابرداری و صداگذاری، طراحی صحنه و لباس و مراحل پیش تولید، اهمیت دیالوگ نویسی، نحوه ارائه پلان و سناریو و…

باشگاه فیلم سور پس از ده سال فعالیت مستمر در صنعت سینما و تولید فیلم های موفق و موفق تلویزیونی توانسته است راه بین آموزش و کار حرفه ای در سینما و تلویزیون را برای جوانان هموار کند و مرکزی برای جوانان به حساب آید. رشد و شتاب فیلمسازان جوانی که سینما برایشان امری جدی است.

لاله زار همچنان محل حضور سینماگران است، به گواه باشگاه فیلم سور در انتهای خیابان ارباب جمشید.

اکنون در دهمین سال فعالیت باشگاه فیلم سورت در این مرکز، پس از ساخت فیلم‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های کوتاه و تلویزیونی فراوانی چون «بعد از بیست و یک روز»، «دیدن این فیلم جرم است»، «مسلحات» و «باغ کیانوش»، یک پروژه محلی با هدف رشد توانمندسازی فیلمسازان جوان «کاتینو 4» در این مؤسسه به دانشجویان خود آموزش های تجربه محور و مسیری برای حرفه ای شدن ارائه می دهد.

“چگونه کارگردان سینما می شوید؟”
از طریق سایت باشگاه فیلم سوره به سایت www.sourehfilm.ir رفته و در کاتینو ثبت نام کنید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *