دفترچه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی منتشر شد

تبلیغات بنری


معاون اداری و توسعه منابع استان تهران از انتشار راهنمای دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی خبر داد.

یورنا- به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، قدرت الله شفیق معاون اداری و توسعه منابع استان تهران از انتشار دفترچه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی خبر داد و اظهار داشت: پس از ابلاغ قبلی و بر اساس مجوزهای صادره دستگاه های اجرایی و استخدامی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه ها، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی استخدام در دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در لینک https منتشر شده است. //hrtc.ir/exam/74/page.

وی گفت: در این آزمون 50 کلاس به استان ها، استان ها و بخش های مندرج در این دفترچه در معاونت وزارت کشور اختصاص یافته است و متقاضیان می توانند با توجه به شرایط صلاحیت و محل خدمت در محل کار اعلام شده ثبت نام کنند.

شفیقی در خصوص تقویم آزمون های استخدامی و با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه به چند تاریخ مهم اشاره کرد و گفت: شروع ثبت نام 23 تیر 1403 و پایان ثبت نام در تیرماه خواهد بود. 23 و تاریخ دریافت کارت آزمون 9 مرداد و تاریخ امتحان 12 مرداد 1403 طبق برنامه ریزی شده است.

معاون توسعه اداری و منابع استان تهران تصریح کرد: در مرحله اول اسامی افراد به میزان 5 برابر ظرفیت هر موقعیت شغلی اعلام می شود و پس از ارزیابی تکمیلی، پذیرفته شدگان نهایی و پذیرفته می شوند. اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *