حضور کارخانه‌ در استقلال توهین به پیشکسوتان است/ تاج هزینه‌های فضایی پرسپولیس را نمی‌بیند؟

تبلیغات بنری


گفتگو

بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: واقعا نمی دانم که المسنا با وجود پرسپولیسی بودن چطور از استقلال فرار کرد و انتخاب او توهین بزرگی به پیشکسوتان باشگاه است و حیثیت و شأن پیشکسوتان را خدشه دار می کند.

فرشاد فلاحت زاده وی در گفتگو با میزان اشاره کرد که این با والیبال بوده است کارخانه مصطفی گفت من کاری ندارم که بحث والیبال را کنار بگذارم چون به هر حال ورزش محسوب می شود و نکته منفی نیست اما وقتی شرکت خودش را پرسپولیس کامل می داند چه حقی دارد که وارد باشگاه استقلال شود؟ او جایی در این باشگاه ندارد.

وی افزود: در گذشته افرادی بودند که شاید والیبال و بسکتبال بازی می کردند اما «مدیری» بودند و کارشان را در باشگاه استقلال به خوبی انجام می دادند. یکی دیگر از معیارهای اصلی شخصیت خود شخص است که در گذشته علناً اعلام کرده که پرسپولیسی است و درک اینکه چرا او در چنین موقعیت حساسی قرار گرفته است برای ما بسیار سخت است.

یک دروازه بان نباید همیشه از امنیت کامل برخوردار باشد

فلاحت زاده تصریح کرد: هرکس وارد باشگاه می شود باید استقلالی باشد چه کشتی گیر باشد چه والیبالیست! شاید خیلی ها استقلالی یا پرسپولیسی باشند اما علنی و مستقیم اعلام نکنند اما حضور این فرد به استقلالی ها ضربه می زند و این انتخاب واقعا جای تعجب و تاسف دارد. این کارخانه با وجود اینکه در تخت جمشید قرار دارد، چگونه مستقل شد؟ نمی دانیم اما این انتخاب توهین بزرگی به پیشکسوتان باشگاه استقلال بود و جایگاه و منزلت پیشکسوتان را خدشه دار می کند. این مشکل باید در اسرع وقت بررسی و برطرف شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال از شایعات جدایی می گوید سید حسین حسینی وی در خصوص تمایل کادر فنی برای آوردن دروازه بان خارجی و تردد در این مرکز با وجود عدم جذب بازیکنانی در پست های حساس که از مشکلات استقلال رنج می برند، گفت: من برعکس به این موضوع فکر می کنم و سعی می کنم نگاه نکنم. از نظر احساسی و فنی فکر کنید که بهزاد در زمان حضور غلامپور در تیم ملی بهتر شود. حسینی شاگرد من بود و دروازه بان خوبی است و بسیار با اخلاق است، اما در مجموع یک دروازه بان نباید همیشه حاشیه ایمنی کامل داشته باشد.

انتساب بازیکنان به پست های دیگر بر دروازه بان اولویت دارد

وی افزود: استقلال نیاز به جذب یک دروازه بان درجه یک دیگر دارد تا رقابت بین حسینی و شاید یک دروازه بان خارجی باعث صعود او شود و باشگاه با حضور دو دروازه بان حتی اگر یکی از آنها مصدوم باشد خیالش راحت باشد. باشگاه نمی تواند این کار را انجام دهد. ما مشکل داریم چون در فوتبال امروزی نقش اصلی و مهمی را که دروازه بان ها در باشگاه خود دارند می بینیم. دروازه بان امید را باید کنار این دو گذاشت. عابدزاده در زمان ما در استقلال بود، بابازاده هم و همینطور احمدرضا عابدزاده هوا سرد است و بابازاده او را از دست نداد تا عملکرد خوبی داشته باشد.

فلاحت زاده ادامه داد و تاکید کرد: البته قبول دارم که آوردن بازیکنان در پست های دیگر بر دروازه بانی اولویت دارد. بازیکنان مشابه در پست های حساس دیگر مانند مهاجم مهدی قیدی ما داریم که آنها می توانند استقلال را کسب کنند. لیست اولیه جواد نکونام تا حدودی پذیرفته شده است، اما نه به طور کامل. خوبی این فصل در باشگاه، حمایت مدیران تیم و پایبندی آنها به سرمربی استقلال است و رابطه خوب نکونام با آنها برخلاف اتفاقات فصل گذشته، هیچ شکی در موفقیت این تیم باقی نخواهد گذاشت. پارسال نکونام با خاطره دعوا میکرد و هر دو وقتشون تلف میشد و ذهنیتشون این بود که بخوای همدیگه رو بزنن و به هم بزنن.

تعصب و اشتیاق باشگاهی در فوتبال ایران از بین رفته است

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به نظر من هلدینگ باید بیشتر هزینه کند. الان می بینیم که پرسپولیس، تراکتور و سپاهان خیلی بیشتر از استقلال هزینه می کنند و نمی دانم این قانون سقف قراردادهای باشگاه های کشور کجا رفت و چرا بر فضای برخی باشگاه ها نظارت نمی کنند. طبق سلیقه هم انجام میشه؟ فرمول پرسپولیس با اختلاف زیاد گرانتر و ثروتمندتر از استقلال است و سقف قرارداد باید مشخص شود و استقلالی ها آسیب نبینند و بفهمیم مشکل از کجاست که این هزینه ها در باشگاه استقلال وجود ندارد!

وی ادامه داد: متأسفانه بازیکنان فوتبال الان فقط به فکر پول هستند و مثل زمان ما نیست که با دل و عشق بازی کنیم! حالا بازیکنی وارد باشگاه استقلال می شود بعد می رود پرسپولیس و بعد از آن می رود یک جای دیگر مثل سپاهان و به هر کدام می گوید فلانی پول بیشتری می دهد تا پول بیشتری بگیرد. از باشگاه مورد نظر تعصب و شوق باشگاهی دیگر معنایی ندارد و در فوتبال ایران به کلی نابود شده است.

بازیکنی که چاپلوسی می کند بهتر است نیاید

فلاحت زاده همچنین خاطرنشان کرد: حسن روشن به خوبی صحبت کرد که اگر بازیکن جوانی وارد باشگاه استقلال شد و بخواهد وانمود کند که من ناراضی هستم و پول بیشتری می خواهم، بهتر است استقلال او را وارد نکند زیرا این بازیکنان به جز حواشی چیزی برای دستیابی ندارند. و عملکرد ضعیف آنها برای باشگاه نخواهد بود و ما شکست خواهیم خورد. بازیکن باید به استقلال علاقه داشته باشد. بحث استقلال و پرسپولیس با همه باشگاه ها فرق می کند و همه اینجا می آیند یا از شر یک باشگاه خارجی خلاص می شوند یا قیمت و دستمزدشان دو برابر می شود.

وی ادامه داد: حق باشگاه بزرگ استقلال نیست که چنین بازیکنانی را وارد باشگاه کند! اسم نمی برم اما این نوع بازیکن را نباید در این فصل آورد و حضور او در باشگاه قطعا به تیم آسیب می زند و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. بازیکنان خارجی خوب یا بازیکنان داخلی و بین المللی را جذب کنید. استقلال نسبت به پرسپولیس بازیکنی نداشت و جواد نکونام فصل گذشته خیلی خوب برای تیم ذخیره کار کرد.

معلوم نیست پرسپولیس این پول را از کجا می آورد

لطفا در صورت تمایل به آن اشاره کنید مهدی تاج نمی گوید سقف قرارداد قانون است؟ گفت: پس چرا باشگاه های پولدار این قانون را رعایت نمی کنند؟ اگر این قانون رعایت نمی شود، لطفاً آن را به صورت رسمی اعلام کنید، اما اگر قرار است رعایت شود، بهتر است در این شرایط سخت، مراقب باشگاه استقلال باشید تا چند بازیکن خوب وارد باشگاه شوند. . امیدوارم شرکت هلدینگ خلیج فارس خیلی بهتر از این کار کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: تیم پرسپولیس خیلی متمول است و نمی داند این پول را از کجا می آورند و برای ما وجود ندارد. من کاری به مسائل داوری ندارم که ضربه بزرگی به استقلال زد و داوری به نفع پرسپولیس بود، اما امیدوارم در این فصل لیگ برتر انگلیس VAR (سیستم کمک داور ویدیویی) داشته باشیم تا داوری تیمی به تیم خاصی هدایت نمی شود و باشگاه بزرگ استقلال تحت تأثیر این موضوع قرار نمی گیرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *