«جنگ زیرزمینی» در جبهه شبکه تهران

تبلیغات بنری


فیلم جنگ زیرزمینی توسط 17 صداپیشه در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه های بین الملل ویژه دوبله شد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی و رسانه جدید معاونت سیما؛ «جنگ زیرزمینی» فیلمی درام، تاریخی و جنگی محصول سال 2021 انگلستان از شبکه تهران پخش می شود.

مدیر دوبلاژ این فیلم علی رضا باشکندی و صدابردار علی ذوالفقاری است. بابک اشکوبوس، دانیال الیاسی، علی بی محمدی، ارسلان گلای، حسین بیگی، فهیمه دادخواه شیما، محمدعلی دیباج، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، امیرمحمد صمصامی، امیر بهرام کاویان پور، امیر بهرام کاویان پور، علی صالح عباس النباتی، آزیتا یاراحمدی و علیرضا باشکندی صداپیشگان این اثر بودند.

خلاصه داستان این فیلم این است: در اوج جنگ جهانی اول، خط مقدم سربازان انگلیسی در جنگ با آلمانی ها گیر افتاده اند. سرهنگ ارتش خاطرنشان می کند که با پیوستن چند معدنچی متخصص و کارگران بهداشتی به جبهه، نیروهای انگلیسی می توانند از زمین به سنگر آلمان رسیده و آن را منفجر کنند.

این فیلم به دور از هیچ مشکلی، یک جنگ واقعی و گسترده را به زیبایی به تماشاگر نشان می دهد که بسیار تاثیرگذار است. کارگردان با پرهیز از خلق قهرمانان آمریکایی، سربازان واقعی و شجاعی را به مخاطب نشان می دهد و توجه به این موضوع، برگ برنده اوست. فضای طبیعی جنگ و نمایش سربازان واقعی به دور از هرگونه شعار و اغراق، کار را شبیه یک درام مستند جلوه می دهد.

واحد پژوهشی اداره کل عرضه و رسانه های بین المللی نظارت بر این کار را بر عهده گرفت و پس از طی مراحل تصویب و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و ارائه کرد و اکنون پس از گذراندن ترجمه، ویرایش و سپس دوبله. قرار است در مراحل آماده سازی باشد و از شبکه تهران برای عموم پخش شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *