اعتبارات خوبی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی درنظر گرفته شده است

تبلیغات بنری


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه در قانون حمایت از جمعیت، جوانان و خانواده اعتباراتی برای این منظور تخصیص داده شده است و خوشبختانه این اعتبارات در سال گذشته تخصیص داده شد، گفت: انتظار داشتیم در پایان دولت سیزدهم خارج شود. از 1000 واحد، انتظار دارم به 5600 واحد مسکونی متاهل برسیم، دست از کار نکشیم.

یورنا- محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز 9 خرداد 1403 هجری شمسی در حاشیه جلسه شورای دولت گفت: در دولت شهید رئیسی عزم خوبی برای ساخت خوابگاه برای زوجین وجود داشت. و برنامه ما این بود که تا پایان سال 1403 هجری قمری تقریباً برابر با تمام خوابگاه هایی باشد که بعداً ساخته می شود، انقلاب برای بهره برداری ساخته شد و انتظار داریم این اتفاق بیفتد زیرا دانشگاه ها منابع خود را از تولید صرفه جویی کردند. مسیر. در قانون حمایت از جمعیت، جوانان و خانواده نیز اعتباراتی برای این منظور در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه سال گذشته این اعتبارات تخصیص یافت.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم در پایان دولت سیزدهم از 1000 واحد مسکونی متاهل به 5600 واحد برسیم که انتظار دارم به آن برسیم و دست از کار نکشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *