اثر بی‌کلام «به آرامی بچرخ» منتشر شد

تبلیغات بنری


موسیقی فیلم «آهسته بچرخ» ساخته احمد میر معصومی در دسترس عموم قرار گرفت.

یورنا به گزارش روابط عمومی پروژه، در ادامه تولید پروژه بزرگ موسیقی دستگاهی، این بار قطعه جدید «آهسته بپیچ» از آلبومی با همین عنوان منتشر شد.

بر اساس تجربیات قبلی این آهنگساز و رایزنی های متعدد با موسسه فرهنگی ترانه سرایان دلنشین، 3 قطعه به صورت تک آهنگ قبل از انتشار کامل آلبوم منتشر می شود.

اساس خلق این اثر فرار از هیاهوی اطراف و دعوت به آرامش درونی است.

این اثر برای گیتار و ویولن سل توسط فیروز ویسانلو و مهرداد علمی به زیبایی و زیبایی اجرا شده است.

اثر مذکور در استودیو الف موسسه فرهنگی هنری آواز دلناسیون ضبط، میکس و مسترینگ بوده و توسط معاونت امور بین الملل موسسه فرهنگی هنری آواز دلناسیون با همکاری شرکت بالهای ابرشمی در مسقط منتشر و در سطح کشور منتشر می شود. و در سطح بین المللی.

مراحل تولید آلبوم «آهسته بچرخ» به پایان رسیده و به زودی اطلاعات مربوط به مراسم رونمایی اعلام خواهد شد.

«آهسته بچرخ»، اثری با ایده ای تاثیرگذار، شنونده را به آرامشی آرام دعوت می کند. آهنگساز با استفاده از صدای ملایم گیتار و ویولن سل و ترکیب های نمایشی به بیانی منحصر به فرد در این اثر دست یافته است.

در این اثر هارمونی و کنترپوان با رنگ آمیزی جادویی و بیانی روشن و متفکرانه، گذرهایی از تقابل و آمیختن هارمونی و ناهماهنگی را در ساختاری مدرنیستی ارائه کرد. در اصل اثر شامل یک حرکت چرخشی است که شنونده را در همان لحظه شروع کار همراهی می کند و نوعی سبکی دراماتیک را تجربه می کند. اثری در ژانر سینمای رمانتیک با در نظر گرفتن ذائقه شنیداری مخاطبان در سراسر جهان تولید شد. این اثر به صورت تک آهنگ از آلبومی با همین عنوان منتشر شد و فول آلبوم آن به زودی منتشر خواهد شد.

در نهایت می توانید به نسخه صوتی اثر گوش دهید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *