اعلام اسامی راه‌یافتگان بخش نمایش‌نامه‌نویسی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون

تبلیغات بنری


اسامی برگزیدگان مرحله اول بخش نمایشنامه نویسی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

یورنا – به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 259 نمایش از 30 استان در بخش نمایشنامه نویسی شرکت کردند که از این تعداد 190 اثر به مرحله داوری راه یافت.

از بین این نمایشنامه ها، 29 نمایشنامه از سوی هیئت داوران انتخاب شدند که شامل محمود فرهنگ، مهدی کاموس و غزاله مرصوصی می شد، هیئت داوران با هر 29 نمایشنامه مشورت کردند و پس از ارسال آثار بازنویسی شده، اسامی برگزیدگان نهایی اعلام شد.

اسامی برگزیدگان مرحله اول بخش نمایشنامه نویسی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شرح زیر است: سمیح حسین زاده با نمایش خورشید آذربایجان و کیوان باگلاشی با نمایش «بگو» “باران به باران” هر دو از استان اردبیل، صفورا سلمانیان با بازی “راز جشمی” از استان اصفهان، نادیا باقری با نمایش “این موش مزاحم” از استان البرز، مهدی صالحی اقدم با بازی “پادشاه کوچولو غول ها” و سولمز صادق زاده نسبادی با نمایش «کلاغ داریم» هر دو از استان آذربایجان شرقی مهراب عبدالله زاده با نمایش «رویای رعنا» و النا جهانتاب با نمایش «زرد و صورتی» هر دو از استان آذربایجان غربی، فرزانه صالحی «رویا». «سفر» از استان چهارمحال و بختیاری، فرشتی شیکوهیان با نمایش‌های «در این جعبه» و «آینه» سیور از استان خراسان جنوبی.

همچنین بهاری قینیا در نمایش «مرشال»، طاهر سدین در نمایش «اینجا خانه ماست»، اطهر سید موسوی در نمایش «گلدان خالی» و فریبا گلستان در نمایش «مشابه عاشورا» همگی که اهل استان خراسان رضوی هستند. سعید گلگل با بازی مترسک سبز از استان خوزستان، زهرا کاظمی با بازی رئیس چهیرمی کو از استان زنجان، زهرا برجی با بازی ایوان کهجعلی از استان قزوین، فریبا رضاپور با نمایش لک لک. جایزه» و فرانک گلشن پور برای نمایش «داستان سر و دم» دو نفر از استان کرمانشاه برندگان این بخش شدند.

شهلا مالبوسی با نمایش «یکی بود» و سابیکسادات میرقسمی با نمایش «داریا دریا» هر دو از استان گلستان، علی بهزادی با نمایش «شمع بخوان!»، محسن عظیم‌وا با نمایش «دیگر خوابم نمی‌برد» محمد جواد کیشوری با بازی هلای سرما، سمانه قاضیان با بازی جادوی سیاه، نرگس حق شناس با بازی درخت گرجارو، جعفر و لیپور با نمایش قدما و محمدجواد ملک محمودی با بازی. «حکمت این مرگ چیست» همه از استان مازندران. اولین مرحله از نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهریور ماه 1403 در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *