همکاری دوجانبه با هلال‌ احمر ایران موجب افزایش رضایت زائران اربعینی شده است

تبلیغات بنری


وزیر کشور عراق در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همکاری گروه های عراقی با هلال احمر ایران موجب افزایش سطح رضایت زائرین اربعین از خدمات شده است.

یورنا – وزیر کشور عراق در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر ایران و با تقدیر از خدمات این جمعیت گفت: خدمات و همکاری مشترک جمعیت هلال احمر ایران و وزارت بهداشت و درمان و سازمان هلال احمر. جمعیت هلال و جمعیت هلال احمر عراق در ارائه خدمات هم افزایی ایجاد کرده و سطح رضایت زائران را از این همکاری بالا برده است.

در این دیدار ابوجعفر مشاور نخست وزیر عراق نیز با اشاره به موفقیت آمیز بودن عملیات درمانی هلال احمر ایران در اربعین حسینی از همکاری هلال احمر در کشورمان و خدمات آن قدردانی کرد. به زائران بیمار به ویژه زائران زن. فعالیت بیمارستان امام علی (علیه السلام) نجف الاشرف به مدیریت هلال احمر.

وی با تقدیر از خدمات هلال احمر ایران در ایام اربعین تاکید کرد: در دیدار با هیات دولت عراق از همکاری هلال احمر ایران در ارائه خدمات به زائرین قدردانی کردیم و خواستار توسعه این همکاری های دوجانبه هستیم.

کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در این دیدار گزارشی از خدمات ارائه شده در عملیات اربعین در زمینه همکاری های دوجانبه، عدم حضور زائران فوت شده بر اثر گرمازدگی، تعداد خدمات و تعداد نفرات ارائه کرد. بازدید از بیمارستان ها و مراکز درمانی در شهرها، مراکز حمل و نقل و غیره. وزیر کشور عراق قول همکاری و کمک بیشتر در ارائه خدمات به زائران حسینی را داد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *