ارائه پیشنهادات سازنده برای راهبری هرچه بهتر امور وزارت میراث‌فرهنگی مقدم بر همه امور تشریفاتی است

تبلیغات بنری


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای خواستار پیشنهادات سازنده برای مدیریت هر چه بهتر امور وزارت میراث فرهنگی شد.

یورنا- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع سنتی در نامه خود با قدردانی از رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و کلیه کسانی که در بررسی حوزه اختیارات وزارتی پیشنهادی دولت همکاری و حمایت لازم را داشته اند، خواستار رعایت اولویت شده است. برای ارائه پیشنهادهای سازنده او امور وزارت میراث فرهنگی را به بهترین شکل ممکن اداره می کرد و امور تشریفاتی را می دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، سید رضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع سنتی با انتشار پیامی نوشت:

به نام خدا

و اینک به فضل الهی و با اعتماد جناب ریاست جمهوری و رای نمایندگان محترم مردم در شورای اسلامی، اعتماد عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اینجانب سپرده شده است. میراث، گردشگری و اطلاعات. کاردستی من از آن قدردانی می کنم.

از همه دوستان عزیز تقاضا دارم به مناسبت ایام پایانی ماه صفر از ارسال سبد گل خودداری کنند و در عوض پیشنهادات سازنده ای را برای مدیریت این وزارت مهم ارسال کنند.

از این فرصت استفاده می‌کنم و احترام خود را به همه پیشکسوتان فرهنگ و هنر ایران و دست اندرکاران حفاظت از تاریخ، گردشگری و صنایع دستی ابراز می‌کنم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *