خدمات جامعه پزشکی در دروان دفاع مقدس و کرونا از یاد‌ها نمی‌رود

تبلیغات بنری


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی کشور، گفت: خدمات ارزنده جامعه پزشکی و ایثارگری‌های آنان در دوران دفاع مقدس و در دوران اپیدمی کرونا فراموش نخواهد شد. و آنها همچنان به آموزش و الهام بخشیدن به نسل های جدید در این جامعه ادامه می دهند.” .

یورنا به گزارش ویپادا، محمدرضا الظفرقندی در پیامی از خدمات جامعه پزشکی و ایثارگری های آنان در دوران دفاع مقدس و همچنین در دوران کرونا تقدیر کرد و افزود: خدمات جامعه پزشکی در این ایام خواهد بود. فراموش نمی شود و به تربیت و الهام بخشیدن به نسل های جدید در این جامعه ادامه خواهد داد و همینطور بوده و هست.

متن کامل پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز پزشک به شرح زیر است:

به نام خدا

اولین ماه شهرور زادروز بوعلی سینایی بزرگ است. این دانشمند نابغه زمان خود نامی در بالا و پایین علم پزشکی بود و کتاب او قرن ها مرجع دانش پزشکی بود و در سراسر جهان تدریس می شد. این افتخار برای ایرانیان باقی است و ما وارث این افتخار بزرگ هستیم.

این روز بزرگ برای پاسداشت حرفه پزشکی و کرامت پزشکیان در کشور بزرگ ایران، روز پزشک نامیده شد. جامعه پزشکی ایران به ویژه پزشکیان محترم علاوه بر ارائه خدمات در حوزه سلامت مورد اعتماد مردم و جزو گروه های مرجع اجتماعی هستند و در زندگی ایرانیان تاثیرگذار بوده اند.

خدمات و فداکاری های ارزنده جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس و همچنین در دوران اپیدمی کرونا فراموش نخواهد شد و همچنان به تربیت و الهام بخشیدن به نسل های جدید در این جامعه ادامه می دهد.

مفتخرم که در اولین روز به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این روز را برای پزشکیان ارجمندم به ویژه پزشکیان و دستیاران جوانی که به تازگی وارد این عرصه شده اند و با توجه به مشکلاتی که دارند مورد توجه بیشتر قرار گرفته اند را آرزومندم. صورت.

شرایط سخت و مشکلات زیاد است اما امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و با همکاری جامعه عزیز پزشکی و حمایت دولت محترم و به نحوی که وحدت بی نظیری که در در حوزه پزشکی این روزها توانمندی های فراوانی را در اختیار جامعه قرار داده ام و می توانم خدمات شایسته ای در حوزه سلامت به مردم کشور عزیزم ایران ارائه دهم.

محمدرضا ظفرکندی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *