خوب نیست تیم اول ایران آواره باشد/ عزیزی به گرد پای قلعه‌نویی و مجیدی هم نمی‌رسد

تبلیغات بنری


گفتگو

بازیکن پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: برای فوتبال ایران متاسفم چرا که یکی از تیم های پرطرفدار ایران از داشتن یک ورزشگاه مجهز در پایتخت محروم است.

سعید مراغشیان وی در گفت وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال استقلال در هفته اول لیگ برتر ایران مقابل شمس آذر قزوین، گفت: همه تیم ها در هفته اول از نظر هماهنگی به شرایط ایده آل نرسیدند و استقلال هم شد. از این شرایط دور نیست و باید به استقلال و کادر فنی این تیم وقت بدهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اولین دیدار بود، تیم ها نتوانستند برنامه های خود را به خوبی ارائه دهند. استقلالی ها به خاطر بازیکنانی که در اختیار دارند نتوانستند بازیکنان خارجی جدید خود را معرفی کنند اما خوشبختانه توانستند در این دیدار 3 امتیاز مهم را کسب کنند تا از نظر روحی و روانی در آینده آماده شوند. نیمان دومین سالی است که روی نیمکت استقلال می نشیند و باید از او حمایت کنیم. نباید جو تیم را متشنج کنیم. استقلال خوب بازی نکرد اما باید از این تیم حمایت کنیم تا در آینده سلامتی لازم را کسب کنیم.

پرطرفدارترین تیم ایران آواره شده و هیچکس حرفی نمی زند

فوتبالیست پیشکسوت استقلال در خصوص تردید ابوشان در خصوص ورزشگاه محلی گفت: من به شخصه برای فوتبال ایران متاسفم چرا که ورزشگاه مدرن و مجهزی در تهران برای پرطرفدارترین تیم ایران نداریم. در کل دنیا مجهزترین ورزشگاه در پایتخت است و تیم های بزرگ نیز از این ورزشگاه ها استفاده می کنند. قطر در طول این سال ها ورزشگاه های مدرن و مجهزی برای جام جهانی ساخته است اما نتوانستیم بخشی از جایگاه ها، سکوها و چمن ورزشگاه آزادی را تعمیر کنیم. چیزی که وجود دارد این است که در لیگ الیت با بازیکنان بزرگی بازی خواهیم کرد و باید از شرم سر خم کنیم. اینکه تیم اول ایران از نظر ورزشگاه بی خانمان باشد و نتواند از حریفان خود در تهران میزبانی کند اصلا خوب نیست. گویی استقلال را تکذیب کردند. به نظر من چنین بازی های مستقلی جالب نخواهد بود و طرفداران قربانی اصلی این موضوع خواهند بود.

مراغه کیان به آمدن جنگ بودن به استقلال اشاره کرد و گفت: حضور کمک داور ویدیویی در هفته اول بازی استقلال و پرسپولیس حقایق زیادی را روشن کرد. اگر این تکنیک زودتر به فوتبال ایران اضافه می شد قطعا جایگاه قهرمان در فصول گذشته تغییر می کرد. آوردن VAR مشکل بزرگی نبود، اما به نظر می رسید که استادان قصد این مشکل را داشتند، نمی خواستند اتفاقات خارج از برنامه آنها در فوتبال رخ دهد و این باعث شد که یک سری تورنمنت در یک مکان فرفری برگزار شود. جاده این فناوری باید در تمام مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گسترش یابد، زیرا آن را درست می کند. این اتفاقی بود که خیلی دیر به پایان رسید، اما حالا که آمده، حقمان را به ما داده است.

ملوان تیم ارزشمند و خطرناکی است

وی در خصوص دیدار آینده تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر گفت: ملوان ها تیم خوب و پرتلاشی هستند و با هدایت مازیار زری قطعا آبی ها را با مشکل مواجه خواهند کرد. مارینرز سفیدپوش مطمئناً در مورد بازیکنانی که سربازشان را به خدمت گرفتند، حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت، از جمله امید فکین که در هفته اول خوش درخشید. امیدوارم تیم فوتبال استقلال در هفته دوم با ترکیب کامل از ملوان پذیرایی کند و از کادر فنی می خواهم به جای بازی دفاعی به حرف هواداران گوش بدهند و کمی در فاز تهاجمی کار کنند تا شاهد یک مسابقه زیبا بازی تیمی اسلامی در هفته اول ماهرانه عمل کرد و کیفیت خوبی از خود به جای گذاشت. حضور رامین رضاییان در تیم استقلال به من قدرت می دهد. او در این سن مثل 20 سالگی بازی می کند. فرم بدن و هیکل او مرا به یاد رونالدو می اندازد و بهتر است بگویم او همان رونالدوی ایرانی است.

عزیزی دست از توهین به پیشکسوتان عزیز استقلال می کشد

این پیشکسوت آبی پوش در پایان درباره بی احترامی برخی از افراد به پیشکسوتان استقلال اظهار داشت: برای صدا و سیما متاسفم چون یک سری افراد بی سابقه را نشان می دهند. کسی که فکر می کند استرالیا به خاطر یک گل شانسی بهترین است باید بداند که با چنگیز و پیوس و علی دایی برابری نمی کند. او نان و کره گلی که به ازبکستان زد را می خورد و این فقط نظر من نیست، بلکه از هر فوتبالیستی که بپرسید به شما می گوید که در مورد او چه فکری می کنند. خداداد عزیزی، مدیر هر تیمی که بوده، به بدبختی کشیده و آنقدر کارنامه ضعیفی دارد که هرگز به سطح مجیدی قلعه نمی رسد. اگر تصویر این فرد یک ماه در تلویزیون پخش نشود، هیچکس او را به عنوان بازیکن ملی به یاد نمی آورد. توهین این فرد به بازیکنان و مربیان محبوب و سابق استقلال قابل بخشش نیست. شما باید الگو باشید و با برخی از کارهایتان خجالت نکشید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *