ارائه بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت سلامت به زائران اربعین حسینی

تبلیغات بنری


رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین از ارائه بیش از یک میلیون خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی در این ایام خبر داد و گفت: این میزان خدمات نشان از تعهد همکاران ما دارد. و تلاش مستمر ایشان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در ایام اربعین حسینی.

یورنا – به گزارش ویپادا، جعفر میادفر روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: از 15 تا 29 مرداد ماه 1403 هجری شمسی بیش از یک میلیون و 836 هزار و 43 مورد خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و خادمان اربعین حسینی ارائه شده است. افزود: 105834 نفر و 3973 نفر بازدید شدند. مردم به مراکز درمانی اعزام شدند. 101861 زائر صحرایی تحت درمان قرار گرفتند که از این تعداد 6105 نفر علائم گرمازدگی را نشان دادند.

وی به اهمیت اقدامات پیشگیرانه اشاره کرد و افزود: بیش از 74 هزار و 911 مورد بازرسی بهداشتی از اماکن انجام شد که 56 هزار و 927 مورد مربوط به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و موکب ها بود. همچنین 151 هزار و 849 متر مکعب آب کلر در اختیار زائران و خادمان قرار گرفت.

رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین به فعالیت های آموزشی اشاره و تشریح کرد: در این ایام 65 هزار و 208 زائر و خادمان آموزش مستقیم دیدند و بیش از 13 هزار و 324 ماده آموزشی توزیع شد.

میادفر در پایان خاطرنشان کرد: این حجم عظیم خدمات نشان دهنده اهتمام عمیق کادر بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی به سلامت و رفاه زائرین اربعین حسینی است که امیدواریم این تلاش ها ادامه داشته باشد. تا پایان سال. مراسم اربعین.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *