پیام کیومرث هاشمی پس از انتخاب احمد دنیا‌مالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان

تبلیغات بنری


وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم کسب رای اعتماد شورای اسلامی را به احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت.

یورنا – کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در دولت سیزدهم در رای اعتماد شورای اسلامی، به احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت و از تلاش های مستمر جامعه ورزش و جوانان ایران تشکر کرد. در طول کار خود در این وزارتخانه.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام

در کربلای معلی در جوار حرم سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسبان علیه السلام در آستانه اربعین حسینی کارگزار حج و شفیع همشهریان عزیز بویژه سرافرازان هستم. جامعه فراش و جوانان ایران اسلامی.

خدا را شاکرم که در دولت شهید ابراهیم رئیسی طی یکسال گذشته توفیق خدمت در وزارت ورزش و جوانان را داشتم و از توان مضاعفی برای ایجاد وفاق، دلسوزی و آرامش در عرصه ورزش و جوانان استفاده کردم. جوانان این هدف محقق شد و ورزش ایران در مسیر رشد و تعالی به افتخارات بزرگی دست یافت که مایه افتخار و اقتدار کشور بود و نشاط فراوانی به مردم می بخشید.

آنچه با توجه به توانمندی ورزشکاران و تیم های ورزشی در فدراسیون های مختلف رخ داد، حاصل تلاش همه جانبه جامعه ورزش بود.

ضمناً از کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی، پیشکسوتان ورزشکار، معاونین، مدیران، کارشناسان و کارکنان و مدیران و کارکنان استان ها، کلیه باشگاه ها و سازمان های ورزشی، ورزشی و غیرورزشی بر حسب وظایف خود. تیم ها سازمان ها و داوران دولتی جوانان و پیشکسوتان از زحمات خالصانه تمامی نمایندگان و فرهیختگان ورزش جوانان و اصحاب رسانه که با تخصص و تعهد به وظایف خود عمل کردند، از مربیان ورزش، تشویق کنندگان و ورزش دوستان تشکر می کنم.

به برادر عزیزم احمد دنیامالی تبریک می گویم که یکی از مدیران برجسته کشورمان است که نقش مهمی در ورزش کشور از جمله قایقرانی داشته است.

برای جناب آقای دنیامالی وزیر محترم جدید ورزش و جوانان آرزوی موفقیت، سلامتی و سربلندی دارم و از تمامی فعالان جامعه ورزش و جوانان می خواهم که با تمام صمیمیت و نهایت تلاش در راه سربلندی کشور عزیزمان به گام های استوار خود ادامه دهند. . ایران.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *