تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) 

تبلیغات بنری


مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (علیه السلام) تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

یورنا دبیر اجرایی جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (علیه السلام) با اشاره به اینکه چهارمین دوره این جشنواره در تیرماه سال جاری راه اندازی شده است، گفت: آخرین مهلت شرکت در این جشنواره 10 مرداد ماه است که به مدت 10 مرداد ماه برگزار می شود. همان تاریخ از ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، با حماسه شگفت انگیز اربعین حسینی و درخواست های متعدد اصحاب رسانه، مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور ماه به مدت یک ماه تمدید شد.

هدف واحد عماد از برگزاری این جشنواره ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای مرتبط با موضوعات رضوی و شناسایی و ارتباط بیشتر با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و زندگی رضوی در صحنه بین‌المللی است. به عنوان تعمیم و گسترش تولیدات رسانه ای مرتبط با حیات رضوی در حوزه های مختلف رسانه ای، به ویژه رسانه های جدید.

عماد محورهای موضوعی این جشنواره را شامل 6 قسمت اصلی زندگی نامه رضوی، زائران و دیدارها، توقف و نگاه، خدمت به رضوی، هویت صحنه الرضا (علیه السلام) و تبیین وی افزود: فرم‌های اصلی که شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق آن‌ها آثار خود را در محورهای موضوعی فوق‌الذکر ارائه کنند که شامل اخبار، رسانه‌های مجازی، فیلم‌های مستند، موزیکال، کارتون و موشن گرافیک، عکس‌های خبری، برنامه‌های تلویزیونی، صفحات و کانال‌ها می‌شود. در شبکه های اجتماعی و کمپین های پرطرفدار برای انتشار محتوای رضوی. در شبکه های اجتماعی.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا (علیه السلام) گفت: در این دوره از جشنواره از توانمندی بهترین و فرهیخته ترین داوران کشور که از چهره های شناخته شده رسانه ای نیز هستند استفاده شد. وی ادامه داد: ارزیابی کسب و کار در دو مرحله انجام می شود: به این ترتیب که در مرحله مقدماتی تمامی آثار توسط هیئت علمی جشنواره بررسی می شود و در مرحله بعد آثار برتر توسط داوران نهایی انتخاب می شوند.

وحدت عماد با اشاره به اینکه فعالان رسانه ای استان های خراسان، رضوی، اصفهان و تهران در ادوار گذشته همواره پیشتاز حضور در این جشنواره بودند، گفت: در چهارمین دوره تلاش شد تا با گروه های تخصصی به ویژه همراهی شود. افرادی که محتوای رسانه ای رضوی را در داخل و خارج از کشور تولید می کنند، شاهد حضور و مشارکت بیشتر در آثار رسانه ای تاثیرگذار و متنوع تری خواهیم بود که نماینده دوستداران حضرت رضا (علیه السلام) در اقصی نقاط جهان هستند.

وی تاریخ اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان را در آغاز فصل زمستان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی جشنواره، مراحل ثبت نام و ارسال آثار و همچنین معرفی برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره در سایت مدیافست. رضوی. این کار انجام شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *