ارائه برخط بسته خدمات ویژه به تاکسیرانان پایتخت

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران از ارائه خدمات مراقبت ویژه به رانندگان تاکسی به صورت یکپارچه و هوشمند بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

یورنا به گزارش ماهانه، شادی ملکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به مراقبت های اجتماعی مختلف از ارائه خدمات مراقبت ویژه به رانندگان تاکسی به صورت یکپارچه و هوشمند بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد. خدمات برای بخش بزرگ خانواده تاکسیرانی: ساماندهی تاکسی ها در راستای رفاه حال رانندگان تاکسی، تمرکززدایی از ارائه خدمات از مقررات تاکسیرانی با انتقال آن به ادارات تاکسیرانی سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنابراین از امروز با رویکرد تسهیل و تسریع در امور، کلیه خدمات اداری از طریق تمامی دفاتر تاکسیرانی معتبر تهران به رانندگان تاکسی ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: همچنین تمامی خدمات رفاهی اجتماعی به صورت آفلاین و از طریق سامانه سازمان تاکسیرانی قابل استفاده است.

به گفته مالکی، این امر با همکاری سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرداری تهران و مشارکت سازمان تاکسیرانی به منظور ارائه خدمات شایسته به تاکسیرانان پرتلاش شهر تهران انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس رانندگان تاکسی می توانند با مراجعه به سایت سازمان در قسمت باشگاه رفاه تاکسیرانی به نشانی https://taxi.tehran.ir از خدمات مراقبتی در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *