برگزاری مانور عملیاتی سراسری «خرابی و اختلال در عملکرد پست‌های برق RS و شبکه برق بالاسری» در مترو تهران

تبلیغات بنری


مدیر مهندسی ایمنی و عملیات وزارت نیرو گفت: به منظور افزایش آمادگی، بهبود عملکرد نیروهای فنی و تسریع واکنش در مواقع اضطراری، رزمایش عملیاتی سراسری «خسارت و نقص در نیروگاه‌های جمهوری اسلامی ایران» برگزار شد. شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خطوط شهری در محدوده «ایستگاه چیتگر (خط 5)» از خطوط هفتگانه مترو تهران قطع و شبکه هوایی قطع شد.

یورنا – به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، حسین امیر احمدی گفت: خسارات و اختلال در عملکرد نیروگاه های RS و شبکه برق بالاسری مانور عملیاتی سراسری به منظور با این مشکل مقابله کنید. حوادث طبیعی و غیرطبیعی، کاهش تلفات انسانی، نگهداری تجهیزات اجتماعی و غیر قابل تعمیر و افزایش آمادگی، مهارت و سطح هماهنگی کلیه واحدهای ذیربط در هنگام وقوع حوادث.

امیر احمدی خاطرنشان کرد: ایستگاه های دروازه دولت در خط اول، دروازه شمیران در خط دوم، حسین آباد در خط سوم، ورزشگاه معین در خط چهارم، چیتگر در خط پنجم، شهید اشرفی اصفهانی در خط ششم وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش با حضور 484 پرسنل سناریوهای مختلفی در خط هفتم انجام شد.

مدیر مهندسی ایمنی و عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: اقدامات لازم بر اساس سناریوهای مختلفی از جمله نقص فنی قطار، سفرهای مکرر پست RS، آتش سوزی، نقص فنی در پست و توقف قطار انجام می شود. در داخل تونل مسافران در تونل تخلیه شدند و بررسی شد.

وی تصریح کرد: برای مقابله با این چالش ها نیروهای متخصص در هر یگان به وظایف خود عمل کردند.

لازم به ذکر است در این رزمایش نمایندگانی از مدیریت ایستگاه ها، مدیریت زیرساخت، مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، مدیریت درخواست ها، مدیریت مهندسی ایمنی و عملیات، مدیریت مرکز فرماندهی، مدیریت عملیات و مدیریت حراست حضور داشتند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *