بیست و سومین شب موسیقی ارسباران با اجرای ارکستر «شبروآن»

تبلیغات بنری


بیست و سومین شب موسیقی ارسبران با عنوان «به یاد بنان» دوشنبه 13 تیرماه با اجرای ارکستر «السبرون» در فرهنگسرای ارسبران برگزار می شود.

یورنا- به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، بیست و سومین شب موسیقی ارسباران با عنوان «به یاد بنان» دوشنبه 13 تیرماه ساعت 19:00 با اجرای ارکستر سازهای ایران «شاپرون» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

در این برنامه که با حضور هنرمندان و علاقه مندان به موسیقی برگزار می شود، گروه چاپرون قطعاتی از استادان موسیقی ایرانی روح الله خالقی و ابوالحسن صبا را اجرا می کند.

اعضای گروه الشبرون عبارتند از: سینا ابراهیمی (سرپرست، تنظیم کننده و نوازنده رباب)، محمد مقدس (خواننده)، صدرا بشدادی (سنتور)، نگر نجیب الاشرافی (قانون)، صبا حسینی (قطر)، آرش. پورمحمدی (قطر)، محمد حکمفرمایی (سه تار)، آراز روحانی (عود)، شمیم ​​قاسمی (سه تار)، صنعا محمودی (نی)، آرش زهتی (ویولن)، آیلین ذهتابی (ویولن)، سارا بابایی (ویولن تنور) و امیر حسین. حسین خواه (تنبک).

علاقه مندان به حضور در این نشست که برای عموم آزاد است می توانند به فرهنگسرای آسپاران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22872818 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *