رضاییان سیلی محکمی به منتقدین زد/ اگر VAR نبود خدا می‌داند چه بلایی سر استقلال می‌آوردند

تبلیغات بنری


گفتگو

بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی ها بازی بسیار خوبی مقابل شمس آذر انجام دادند و در هفته های آینده سطح آنها بهتر خواهد شد.

محمد نوری وی در گفت وگو با میزان، درباره اولین پیروزی استقلال مقابل شاگردان شمس آذر قزوینی در هفته اول لیگ برتر گفت: آبی پوشان در اولین بازی فصل با توجه به تغییرات و اصلاحات عملکرد خوبی داشتند. تحولاتی در تیم رخ داده است و به نظر من آنها برنده واقعی این دیدار فوق العاده هستند.

وی ادامه داد: باید 4 تا 5 هفته به تیم فرصت دهیم تا درباره عملکرد استقلال اظهار نظر کند. در قزوین باد شدیدی می آمد اما با وجود این، استقلال در 30 دقیقه ابتدایی بازی تیم بهتری بود. تیم فوتبال شمس آذر زیر نظر دخی مبارک او بسیار سریع و متواضع ظاهر شد. به نظر من استقلال یک بازی مهم را برد و امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد.

حتی اگر گواردیولا سرمربی استقلال باشد، انتقادات زیادی به آنها وارد می شود

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد جواد نکونام در بازی اول گفت: شاید برخی از هواداران سبک بازی این تیم را دوست نداشته باشند اما باید در نظر داشته باشند که سه امتیاز این دیدار مهمتر از عملکرد تیم بود. من اصلا خودخواه نیستم و به خاطر منافع باشگاه صحبت می کنم، اما اگر گواردیولا را بیاورند، به یک سری انتقادات ادامه می دهند. باید به نکونام وقت بدهیم. آنچه ما را به ادامه لیگ امیدوار کرد، معرفی کمک داور ویدیویی بود که حق را به سمت راست آورد. اگر این فناوری نبود خدا می داند در هفته اول چه بلایی سر استقلال می آمد. در مجموع این دیدار از سطح خوبی برخوردار بود و شمس آذر نیز مانند فصل گذشته شایسته است.

رامین رضاییان به خوبی به منتقدانش پاسخ داد

نور با گفتن آن اجرا رامین رضاییان سیلی محکمی برای منتقدانش بود و گفت: بازی رضاییان سیلی بود برای منتقدانش که قبل از عقد قرارداد با تیم چند بار او را پیر و پیر توصیف کردند و بعد رفتند. حردانی این یک بحران در تیم محسوب می شود. من همیشه طرفدار رضاییان بوده ام و بارها در مصاحبه ها گفته ام که او در استقلال خواهد درخشید. رامین رضاییان در دیدار مقابل شمس آذر ثابت کرد که معامله خوبی بوده و به خوبی پاسخ منتقدانش را داد. از عملکرد همه بازیکنان راضی هستم به خصوص … سید حسین حسینی که یک سیو شگفت انگیز و شگفت انگیز انجام داد و عملکرد خوبی در این مسابقه داشت. بسیاری از بازیکنان نیمکت نشین در این دیدار حضور نداشتند و معتقدم استقلال در بازی های آینده با حضور آنها شرایط بهتری خواهد داشت.

فدراسیون منتظر دستورات درویش است تا نحوه اجرای قوانین را مشخص کند

وی با اشاره به مشکلات میزبانی استقلال از رقبا در ورزشگاه خود خاطرنشان کرد: وجود چنین شرایطی مایه شرمساری بزرگ است. وقتی ورزشگاه اختصاصی برای تیم محبوب ایرانی نداریم، باید از شرم سرمان را خم کنیم. اولا استادیوم تختی را معرفی کردند که نمی توانیم بگوییم زمین تیم پرافتخار آسیاست. آنقدر به این زمین اهمیت نمی دادند که نمی توانستیم توپ را روی آن بیاندازیم.

نوری گفت: مهدی تاج او همیشه در دوران ریاست جمهوری خود جز وعده و وعید چیزی نمی دهد. چیزی که باعث ناراحتی هواداران استقلال شد عذرخواهی رئیس فدراسیون برای گرفتن قهرمانی از این تیم بود. آیا این عذرخواهی منجر به اتفاق خاصی می شود یا عدالت را برای صاحب حق محقق می کند؟ آنها نمی توانند قوانینی را که وضع کرده اند اجرا کنند، از جمله سقف قرارداد که مهدی تاج باید بنشیند و منتظر دستورات رضا درویش باشد تا فدراسیون مطابق میل او عمل کند.

قهرمانان شما خالص نیستند. مثل یک مرد بجنگ

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در این خصوص گفت: بازیکنی که سال ها در تیم پرسپولیس بازی می کرد خیلی راحت شروع به لو رفتن می کند. جالب است که او بدون در نظر گرفتن احساسات هواداران تیمش این کارها را انجام می دهد. حالا در واقع متوجه می‌شویم که در این سال‌ها چقدر خسارت وارد شده است و چگونه لیگ را طوری طراحی کرده‌اند که این تیم خاص بتواند قهرمان شود.

وی ادامه داد: از این رو می گویم جوایزی که کسب کرده ام ارزش چندانی ندارد و به آن افتخار نمی کنم. حالا همه فهمیدند که این تورنمنت ها چگونه برنده شده اند و دیگر نیازی به افشای بازیکن سابقشان نبود. اگر خواهان جام هستید، با مردانگی و درستکاری بجنگید، نه اینکه قوانین را به نفع خود تغییر دهید و همه را جمع کنید تا به مقامی برسید. خدا را شکر مسابقات قهرمانی استقلال پاک همیشه پاک بود و ما به این افتخارات افتخار می کنیم و در تلاش برای افزایش آن هستیم.

بازی های سختی در آسیا داریم و تنها راه، برنامه ریزی دقیق است

نوری در پایان با تاکید بر اینکه در هر صورت قرعه کشی لیگ الیت برای استقلال سخت خواهد بود، خاطرنشان کرد: استقلال یکی از تیم های بزرگ و اصیل آسیاست و با توجه به دو عنوانی که کسب کرده، یک قهرمانی را به خود اختصاص داده است. اعتبار زیادی در فوتبال ایران داشت و بعد از این تساوی، یک تیم در غرب آسیا، تقابل با استقلال را نوعی دردسر رسانه ای توصیف کرد و ترس خود را از رویارویی با تیم کارگری بیان کرد. مسابقات بسیار سختی داریم و در این تورنمنت با تیم هایی مانند الهلال و النصر که غول های عربستان هستند روبرو خواهیم بود. استقلالی ها با توجه به مهره هایی که جذب کرده اند، شانس خوبی برای حضور در جمع تیم های صعود کننده دارند. از نظر عددی قابل مقایسه با تیم هایی مانند الهلال و النصر نخواهیم بود، اما امیدواریم نماینده شایسته فوتبال ایران در مقابل غول آسیایی احترام بگذارد و پیروز شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *