طراحان و عوامل نمایش «من و گربه‌ی پری» معرفی شدند

تبلیغات بنری


همزمان با رونمایی پوستر «من و گربه‌های پری»، طراحان و بازیگران این نمایش معرفی شدند.

یورنا – به گزارش روابط عمومی پروژه، همزمان با رونمایی از پوستر سریال «من و گربه خیالی» به نویسندگی سیمین امیریان، تهیه کنندگی و کارگردانی شهره سلطانی، طراحی مهدی دعایی و دیگر طراحان و بازیگران بودیم. که این نمایش را ارائه کرد

مجتبی رجب معمار، بهروز بهاننده و شهره سلطانی بازیگران این نمایش هستند که پنجشنبه 10 شهریورماه ساعت 18:30 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به نمایش درمی آید.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «ساسان و پری که زندگی مشترک خوبی دارند، با ورود گربه زندگی‌شان تغییر می‌کند».

شیوا حسینی طراح صحنه، سوزان سلطانی طراح لباس، کمبیس معماری: طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور و مهدی دوایی به عنوان طراح پوستر و بروشور سلطانی را در این پروژه همراهی می کنند.

دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از: اردشیر مهرآبادی، تصویربردار: رضا جوادی، مدیر تولید، برنامه ریز و دستیار کارگردان: کهرام تراج، منشی صحنه: باران زرین اقبال، دستیار تولید: اشکان میرچی، مدیر صحنه: امیرمحمد بهیری، دستیاران صحنه: راتا سلطانی و رضا سعیده، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: نیگر امیری، تولید محتوای تبلیغاتی: جاوید علیپور و فرزین شکری، تصویربردار پشت صحنه: معصومه اکرمی، انتخاب موسیقی: شهره سلطانی، میکس موسیقی: اشکان میرچی، طراحی دکوراسیون: محمد مجید ال-.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این نمایش که هر شب به جز شنبه ها ساعت 18:30 در تالار چهارسو با حمایت انتشارات کتاب مجازی برگزار می شود، به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *