توضیحات معاون وزیر ورزش درباره دلیل عدم برگزاری انتخابات ۳ فدراسیون

تبلیغات بنری


معاون ورزش حرفه ای و مسابقات قهرمانی وزارت ورزش گفت: با توجه به تغییر هیات وزیران، انتخابات 3 فدراسیون برگزار نشد.

یورنا – محمد شروین اسبجیان وی در مجمع عمومی و سالانه خود در فدراسیون تیراندازی گفت: این رشته در مسیر رشد قرار دارد و گزارش های رئیس فدراسیون حاکی از ادامه فعالیت در این فدراسیون است. این انجمن در استعداد یابی نیز عملکرد تحسین برانگیزی داشته است.

وی افزود: طبق اعلام رئیس فدراسیون تعداد ورزشکاران سازماندهی شده در فدراسیون کم است، اما نباید از تجهیزات محور بودن رشته تیراندازی غافل شد و باید هدفمند حرکت کنیم تا نسبت به گذشته پیشرفت کنیم.

معاون فرهنگی و توسعه مسابقات و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه زمانی که شروع به کار کردیم 18 فدراسیون توسط سرپرست اداره می شدند، گفت: اکنون تنها 3 فدراسیون شطرنج، دهکده، بولینگ، و بیلیارد و تحت نظارت اداره می شوند. در این راستا وزارت ورزش با توجه به تغییرات و تحولاتی که در تشکیل دولت جدید رخ داد عقب نشینی کرد و به وزیر آینده احترام گذاشت زیرا ممکن است ملاحظاتی وجود داشته باشد.

اسبقیان با اشاره به اینکه التروکمان باید در المپیک بعدی بدرخشد، گفت: التروکمان درخشیده است و باید این راه را ادامه دهد. جوانی به نام آرین سلیمی از رماتیسم رنج می برد و تا دو سال نمی تواند راه برود و در نهایت قهرمان المپیک می شود؟
وی با بیان اینکه متاسفانه ورزشکار ما را می برند و به کشور دیگری می رود، تصریح کرد: ورزشکار ما بعداً پشیمان می شود و باید به این نکات توجه کنیم.

معاون فرهنگی، توسعه مسابقات و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سال گذشته 14 میلیارد و 900 میلیون تومان تفاهم نامه با فدراسیون تیروکمان منعقد شد، گفت: امسال وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه ای به ارزش 35 میلیارد تومان با فدراسیون مطالعه کردند و بیان کردند که نشان دهنده رشد 138 درصدی است و این موضوع نشان دهنده علاقه وزیر ورزش و جوانان است و باید از وزیر قدردانی کرد.

اسبقیان ادامه داد: موضوع تجهیزات برای اولین بار مورد توجه ویژه قرار گرفت و 11 میلیارد تومان از محل مسئولیت های اجتماعی اختصاص یافت و با تشخیص اتحادیه در اختیار شوراهای استان ها قرار می گیرد. ناوگان تجهیزات ورزشی در کشور فرسوده است و باید بدانیم که یکی از عوامل موفقیت تجهیزات است و در حال نوسازی تجهیزات ورزشی هستیم و این موضوعی است که وزیر ورزش به آن توجه کرده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *