حریف شما منم نه رئیس جمهور

تبلیغات بنری


مالک باشگاه تراکتورسازی شبهه دخالت رئیس جمهور و معاونش در رای بیرانوند را فرافکنی و تحریک توصیف کرد.

یورنا – محمدرضا زینوزی طلاق گرفته است در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به شبهات مطرح شده مبنی بر نفوذ و دخالت برخی مقامات دولتی و منطقه ای در این پرونده. علی رضا بیرانوندوی تصریح کرد: ابتدا صحبت های قبلی خود را تایید می کنم و به صراحت اعلام می کنم که با آقای تراکتور و خودم طرف هستیم.

مالک باشگاه جرار با بیان اینکه دولت و پزشکیان در راس آن پیگیر امور کلان کشور هستند، تصریح کرد: من حریف شما هستم و هیچ دخالتی با رئیس جمهور، امام جمعه و نماینده مجلس دولت ندارم. چرا که این مسائل کوچک به اهداف می رسد و مسائل کلان و ملی مانند مسئله بیرانوند اساساً کار این عزیزان نیست و شاید وساطت مردم از دولت های آن زمان باعث شرمساری بین المللی دوستان و آنان شد. باور کنید که ما هم برای حل مشکلاتشان راه آنها را خواهیم رفت. بهتر است آقایان به ابهام شفاف و صریح پاسخ دهند تا فرافکنی و ایجاد بخار.

زینوزی در پایان خاطرنشان کرد: به حاشیه راندن الجرار یک عادت قدیمی در میان برخی رسانه های رنگی است که به نظر می رسد در چاله های اتحادیه تاثیرگذار باشد و در آستانه بازی با دو تیم ویژه، شدت این امر بزرگتر می شود. فقط امیدواریم مسئولان تحت تاثیر این شایعات قرار نگیرند و در مسیر عدالت و قانون حرکت کنند وگرنه مارپیچی شکل خواهد گرفت که همه آنها را در خود فرو خواهد برد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *