بیانیه جدید استقلال درباره حواشی این باشگاه

تبلیغات بنری


باشگاه استقلال بیانیه ای درباره شایعات پیرامون ابوبوکان منتشر کرد.

یورنا – متأسفانه در روزهایی که تیم فوتبال استقلال با همدلی و تلاش مضاعف به سمت موفقیت پیش می رود، افرادی که مدعی همدردی با این باشگاه هستند، به مدیران و سرمربی این تیم اظهارات کذب می دهند. این اقدامات نه تنها به باشگاه، بلکه به خود فوتبال ایران نیز آسیب می رساند.

باشگاه استقلال ضمن قدردانی از حمایت مستمر هواداران با درک و وفادار خود، هرگونه اظهارات و سخنان منتسب به مدیران و کارکنان این باشگاه را که فاقد حقیقت و اصالت باشد، قویاً تکذیب می کند.

واضح است که هواداران باهوش و آگاه استقلال با شناختی که از باشگاه خود دارند به چنین شایعاتی توجهی نخواهند کرد و مانند گذشته با حمایت خود پشت تیم محبوب خود خواهند ایستاد.

باشگاه استقلال با جدیت پیگیر موضوع است و اجازه نمی دهد آرامش و تعامل مدیریت و کادر فنی به هم بخورد.

در پایان یادآور می شویم که این باشگاه میراث بی بدیل ناصر هگزی و بزرگ منصور بوحیدری است، ابرقهرمانی که در مسیر استقلال کمترین حاشیه و مزاحمتی را تحمل نکردند و سنگ تمام گذاشتند. استقلالی های عزیز به خاطر منافع شخصی خود. اگر امروز به حمایت از این تیم بزرگ افتخار می کنیم، نتیجه ریخته شدن خون این مردان شریف است که نه تنها به کشور خود دروغ گفتند، بلکه در مقابل طعنه های دشمنان ایستادند.

واضح است که هر صدایی که آرامش استقلال را خدشه دار کند به این شیوخ و هواداران خیانت کرده است.

از کلیه هواداران و رسانه های محترم تقاضا می شود فقط به اخبار رسمی باشگاه مراجعه و از هرگونه رفتاری که موجب تشویش افکار عمومی و تضعیف تیم می شود خودداری کنند.

با هم برای استقلال

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *