بزرگ‌ترین درمانگاه مسیر نجف به کربلا در عمود ۴۹۴ راه‌اندازی شد

تبلیغات بنری


هزینه ها و حمایت های گروه پزشکی جهاد امام السجاد(ع) کاملا غیر دولتی و غیرانتفاعی بوده و هزینه های آن به همت خیرین و مردم شریف کشور تامین می شود.

یورنا – به همت گروه جهادی درمان امام سجاد (علیه السلام) در شهر بابل، بزرگترین و مجهزترین کاروان پزشکی در مسیر اربعین در حال فعالیت است.

اکبری ثاقب رئیس گروه پزشکی جهاد امام سجاد(ع) گفت: موکب بهداری یاران الحسین(ع) با حضور بیش از 170 پزشک، پرستار و کادر فنی و اجرایی به ارائه خدمات عمومی و تخصصی پزشکی می پردازد. به زائران بیت الله الحرام. حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) از ملیت های مختلف است.

وی گفت: گروه جهادی امام سجاد (علیه السلام) در سال 1395 با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه درمان اربعین تشکیل شد و طی 7 سال فعالیت خود به ارائه خدمات درمانی عمومی و تخصصی پرداخت. به بیش از 250000 زائر پیاده اربعین حسینی و فعالیت خود را در عمود 494 در سال جاری آغاز کرد. در پنجم صفر و تاکنون خدمات خود را به بیش از 4000 زائر خسته و بیمار ارائه کرده است. به صورت روزانه و با نزدیک شدن به چهلمین روز نیاز به این سرویس شدید است و پیش بینی می شود 100 درصد افزایش یابد.

ثاقب ضمن اشاره به اهمیت ارائه خدمات تخصصی در کلینیک ها گفت: درمانگاه انصارالحسین(ع) در ستون 494 مجهز به بخش های مختلف درمانی از جمله اورژانس، آزمایشگاه، سونوگرافی، دندانپزشکی، ریکاوری، داروخانه و … خدمات درمانی تخصصی به زائران ایرانی و عراقی و غیره.

وی افزود: با توجه به حجم فعالیت و موقعیت این موکب، سازمان هلال احمر درمانگاه انصارالحسین علیه السلام عمود 494 را به عنوان مرکز تعیین شده برای موکب های پزشکی در مسیر نجف به کربلا انتخاب کرد. و بیش از 10 موکب پزشکی از طریق الحسین علیه السلام خدمات درمانی خود را از این درمانگاه ارائه کردند.

ثاقب در پایان با اشاره به اینکه گروه درمانی جهاد امام السجاد (ع) بسیار پرمخاطب است، اعلام کرد که هزینه ها و حمایت های این گروه کاملاً غیردولتی و غیرانتفاعی بوده و هزینه های آن با تلاش خیرین و خیرین تامین می شود. مردم شریف منطقه کشور و ادامه این راه مقدس تنها با همراهی و همراهی مردم امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *