تا چند هفته دیگر سر نخواستن گاریدو دعوا می‌شود/ غزال تیزپا فکر می‌کند مارادونای فوتبال آسیا است

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد گاریدو از قبل شناخته شده بود و مسلم است که پرسپولیس در آینده با او نتیجه ای نخواهد گرفت.

ضیاء عربشاهی وی در گفتگو با میزان، در خصوص تساوی تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر ایران گفت: در ابتدای لیگ نتیجه خوبی نگرفتیم و شک دارم که به نتیجه برسیم. که بتوانید با ایده های گاریدو موفق شوید. او در اردوی ترکیه زمان کافی برای هماهنگی بین بازیکنان داشت و اکنون زمان آزمون و خطا نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه خیلی ها این را می گویند چون اولین بازی است و شناخت کافی از تیم ندارند و این یک نتیجه منطقی است. من شخصا این گفته را تکذیب می کنم و اگر مربی باهوش بود در این مدت دانش کافی را کسب می کرد. همه این مسائل جنگ جواهرساز است و اگر موفق نشد می گویند و وقتی موفق شد می گویند خوب بازی کرد و نتیجه لازم را گرفت. با توجه به برگزاری اردوی ترکیه و انجام تمرینات، اگر گاریدو مربی باهوشی بود می توانست تیم را به خوبی آماده کند. درست است که چند بازیکن رفتند، اما بازیکنانی که قرار گرفتند در گذشته در پرسپولیس بودند و بار فنی بالایی داشتند، اما در تفکر گاریدو موفق نبودند.

تا هفته 7 یا 8، دعوا بر سر عدم تمایل گاریدو وجود دارد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد گاریدو گفت: از روز اول بارها گفته ام که شمشیرم را آویزان نکرده ام و در جهت موفقیت تیم صحبت نکرده ام و وقتی دیر شود می گویند چرا نکردیم. این کار را بکنید و کدام مربی را آوردیم، پرسپولیس بیش از 40 میلیون هوادار دارد و به نظر من مدیریت با آوردن چنین مربی اشتباه بزرگی کرد به این ترتیب بورعلی گنجی جایگزین فرجی شد، چرا از ابتدا در ترکیب قرار نگرفته بود از بازی هجومی اش و فکر نمی کنم تا پایان فصل جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

انگار گندوز را از تخم بخت بیرون آوردند!

عربشاهی در این خصوص گفت: گیندوز اصلا عملکرد خوبی نداشت و به دلیل کم تجربه بودن گل اول را به ثمر رساند. آیا آنها این دروازه بان را از داخل تخم خوش شانس پیدا کردند؟ آیا این دروازه بان با دریافت چنین گلی می خواست کفتار را بگیرد؟ سوال اینجاست که چرا به جوانان اعتماد نداریم؟ رفیعی با این سن کم قطعا بهتر از او در این صحنه ظاهر می شد. متاسفانه یک نفر را آوردند که در سطح پرسپولیس نبود. از آنجایی که اولین مسابقه ما بود، خدای ناکرده با روزی مواجه شویم که جمعیت عده ای را هو کنند. در مجموع می توانستیم مقابل ذوب آهن پیروز شویم زیرا خط دفاعی ذوب آهن تقریبا ضعیف بود اما برنامه ای برای این دیدار نداشتیم و نتوانستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم.

بیرانوند به لطف هواداران پرسپولیس بزرگ شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صحبت های علیرضا بیرانوند در مقابل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیرانوند به لطف مردم و رسانه ها به جایگاهی در فوتبال رسیده است و اگر حمایت پرسپولیسی ها را نداشت موفق نمی شد. در هر چیزی جاده برخی می گویند با تلاش خودش به جایی رسید، اما تا زمانی که در باشگاه نفت تهران این تلاش ها را انجام نداد، هیچکس او را نشناخت و تنها با پیوستن به پرسپولیس بود که نامی برای خود دست و پا کرد. حالا از باشگاه بزرگ پرسپولیس می گوید و با احساسات هواداران این باشگاه بازی می کند. اگر هنوز چیزی نگفته ام به خاطر من است، اما اگر او بیشتر با احساسات هواداران بازی می کند، حقایقی را درباره او فاش خواهم کرد. حالا که از پرسپولیس جدا شده به دنبال نامش روی جلد است، چون به خوبی می داند که وقتش تمام شده است.

غزال تیز فوتبال فکر می کند که او همان مارادونای فوتبال است

وی با اشاره به صحبت های یکی از فوتبالیست های قدیمی صداوسیما گفت: در مورد یک سری از افرادی که به خاطر یک صحنه معروف شدند، باید بگویم: لطفا به نسل دهه شصت نچسبید! این فرد چهره ای کارشناسی می کند و از فوتبال به خصوص نسل فوتبال دهه 60 صحبت می کند. باید بگم شما خیلی از این حرفا کوچیکترید و بهتره با امثال علی دایی ارتباط نداشته باشید. کسی که لقب غزال تیزپا را دارد آن زمان 50 درصد فوتبالیست ها را تشکیل نمی داد و حالا می گوید مرد سال آسیا شده است. در آن زمان ما مرد سال آسیا را داشتیم. ما به علی دایی افتخار می کنیم که آقای گل جهان شد، نه شما که به شما لقب دادید و به خاطر همین عنوان فکر می کنید مارادونای زمانه ما هستید. اگر آن موقع بازی ایران و استرالیا برگزار نمی شد و آن گل خوش شانسی به ثمر نمی رسید، غزال تیزپا وجود نداشت. شما خیلی جوان هستید و باید تا آخر عمر از مجری که این عنوان را به شما داده سپاسگزار باشید.

می خواهم طوری صحبت کنم که بعضی ها خودشان را شوکه کنند

عربشاهی در پایان با بیان اینکه در آسیا کار بسیار سختی پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که افتاد قرعه برای ما سخت بود چرا که در این شرایط و این ایده ها نمی توانیم موفق شویم. باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و ریکاوری به خوبی پیش برود، اما متاسفانه چشمانم اشک نمی ریزد. همه مسابقات سخت است و باز هم باید بگویم که من شمشیر را زمین نگذاشتم چون عاشق تیمم هستم و 15 سال در پرسپولیس بازی کردم و می خواهم این حرف ها باعث شود عده ای خودشان را تکان بدهند و اجازه ندهند هواداران. اشک می آید. دعا می کنم به جمع هشت تیم برتر برسیم و نتایج مثبت باشد. امیدوارم باشگاه در مسیر مثبت حرکت کند زیرا بازی بعدی ما در لیگ برتر مقابل تراکتور هوی دیوتی خواهد بود و از آنجایی که این بازی در تبریز برگزار می شود، فکر نمی کنم با تفکرات گاریدو به حداقل امتیازها برسیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *