برگزاری نشست هم‌اندیشی چالش‌ها و راهکار‌های ارتقای سلامت محصولات کشاورزی

تبلیغات بنری


نشست مشترک چالش ها و راهکارهای ارتقای سلامت محصولات کشاورزی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به منظور افزایش هم افزایی و افزایش تعاملات بین بخش ها در راستای اجرای سند ملی امنیت غذایی و سلامت برگزار شد. از محصولات کشاورزی

یورنا – به گزارش ویپادا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست بررسی چالش ها و راهکارهای ارتقای سلامت محصولات کشاورزی با اشاره به بخشنامه های شهید رئیسی در هجدهم. در جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پزشکیان همچنین با اشاره به اهمیت همکاری دستگاه های اجرایی در ارتقای سلامت مردم و تامین امنیت غذایی و غذای سالم، تاکید کردند: با توجه به موضوع تغییر اقلیم و خشکسالی. و اثرات مستقیم آنها بر آب و غذا، همکاری و هماهنگی در دستگاه های اجرایی به منظور جلوگیری از آلودگی آب و خاک و بهره مندی مردم از آب و غذای سالم به طور جدی افزایش یابد.

لازم به ذکر است این نشست با هدف هم افزایی و افزایش تعاملات بین بخش ها در راستای اجرای سند ملی امنیت غذایی و سلامت محصولات کشاورزی و برنامه و بودجه کشور نمایندگان آن نهادها و سازمان ها از استان های تهران، گیلان برگزار می شود و البرز در دبیرخانه شورای عالی سلامت و ایمنی مواد غذایی تشکیل شد و دبیرخانه اجرایی را موظف کرد نسبت به بهبود آبیاری مزرعه و جلوگیری از آلودگی محصولات کشاورزی گزارش شورای عالی سلامت و ایمنی مواد غذایی اقدام کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *