ورزشکاران پارالمپیک منادی امید، استقامت و نشاط برای جامعه هستند

تبلیغات بنری


کاروان ورزشی پارالمپیک ایران با استقبال و همراهی حرم مطهر رضوی از میدان نورانی امام مهربانی عازم پاریس شد.

یورنا به گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس با نام «بچه‌های ایران» صبح روز یکشنبه 7 مردادماه با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) مورد استقبال قرار گرفت. درود خدا بر او باد). استقبال ویژه حرم رضوی بیت المقدس در راهروی نجمه خاتون.
حرم رضوی در بیت المقدس در این مراسم ورزشکاران دارای معلولیت حرکتی را پیام امید، استواری و نشاط برای همنوعان خود دانستند. وی ابراز کرد: ورزشکاران پارالمپیک با عزم خود نشان داده اند که با وجود ایراداتی که در بدن وجود دارد، می توان قهرمان شد. عیوب جسمی را محدودیت نمی دانند و با صبر و تلاش روحیه خود را حفظ می کنند و بهتر، موفق تر و سربلندتر از بسیاری از افراد سالم زندگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مراوی با بیان اینکه ورزشکاران پارالمپیک ثابت کردند با وجود معلولیت جسمی می توان قهرمان شد، از حضور قهرمانان ورزش کشورمان در بارگاه بیت المقدس رضوی استقبال کرد و گفت: کار بسیار زیبایی انجام دادید. و کار چشمگیر چیزی برای ورود این مسابقه بین المللی به همت بارگاه قدس رضوی با اذن و عنایت حضرت رضا (علیه السلام) راه اندازی شده است.

حرم مطهر رضوی در ادامه سخنان خود موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک پاریس را که با عنوان خادم الرضا (علیه السلام) در این مسابقات شرکت کرده بود، تبریک گفت توسط ورزشکاران و مربیان ساخته شد و گفت: بدون اغراق به برکت نام حضرت رضا (علیه السلام) همت جوانان عزیز ورزشکار ما این موفقیت ها را به ارمغان آورد و انشاالله کاروان بازی های پارالمپیک این ها را ترک کند. مسابقات با موفقیت افتخار، سربلندی و کسب مدال های فراوان.

وی به نقش قهرمانان ورزشی در توسعه اخلاق در جامعه اشاره کرد و گفت: قهرمانان ورزشی تنها به کسب مدال در مسابقات بسنده نکنند. علاوه بر کسب مدال های ورزشی، باید برای فتح بلندی های اخلاقی، معنوی و خدماتی خداوند تلاش کرد.

وی با ارائه برهان اسلام و مسلمین مروی با بیان اینکه ورزش در فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی منادی رشد و تکامل شخصیت و آمیختن آن با اخلاق است، تصریح کرد: ورزشکاران علاوه بر شکل دادن به استعدادهای جسمانی و کسب افتخارات ورزشی، باید دلایل لازم برای غنای اخلاقی و معنوی هر چه بیشتر برای ایجاد خود را فراهم کنند. همان گونه که ورزشکاران با اتکال به خداوند متعال و توسل به حضرت رضا (علیه السلام) در عرصه قهرمانی ورزشی افتخار کسب می کنند، در زمینه کسب فضایل اخلاقی، تربیتی و دینی نیز باید مدال آور و مدال آور باشند. به آن افتخار کنید جاده

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مردم ایران به ورزشکاران پارالمپیک افتخار می کنند، گفت: انشالله شما ورزشکاران در الهام بخشی به امثال خود چه در عرصه ورزش و چه از نظر اخلاقی و اخلاقی الگو باشید. از نظر فرهنگی

رئیس کمیته ملی پارالمپیک آستان قدس رضوی نیز با تشکر از رضوی برای دعوت و پذیرایی از کاروان پارالمپیک ایران گفت: موفقیت کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس را که با نام خادم آل به این مسابقات راه یافتند تبریک می گویم. -رضا. (ص).

غفور کارگری افزود: ورزشکاران پارالمپیک ایران در 9 دوره حضور خود تاکنون 160 مدال در این بازی ها کسب کرده اند که آمار ارزشمندی است.
کارگری با بیان اینکه کاروان بچه های ایران با شعار ایمان، ایثار و شرف در پارالمپیک پاریس حاضر می شود، گفت: پارالمپیک از 16 تا 28 شهریورماه برگزار می شود و 65 ورزشکار ایرانی از جمله ارمیتا در این بازی ها شرکت خواهند کرد. رضایی نژاد، فرزند شهید هسته ای ایران، مسئول ولایتمداری کاروان ایرانی.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه امید زیادی به موفقیت کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس داریم، گفت: سال گذشته کاروان ایران به ندای امام رضا (ع) به بازی های پاراآسیایی اعزام شد. در 5 روز اول این بازی ها هر روز با 8 مدال برنده شدند ما مدال طلا گرفتیم و در روز ششم و پایانی این مسابقات توانستیم 4 مدال طلای ارزشمند را کسب کنیم. در مجموع موفق شدیم برنده شویم. 44 سکه طلا که برای امام رضا (علیه السلام) امتیاز و لطفی ویژه می دانیم.

در پایان این مراسم، هیئت ایرانی را تولیت آستان قدس رضوی با استعانت از حضرت رضا (علیه السلام) و با برکت قرآن کریم همراهی کردند و سپس عازم این مسابقات شدند. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *