توسعه کمی و کیفی بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار در منطقه یک

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از توسعه کمی و کیفی میادین و میادین میوه و تره بار در منطقه یک خبر داد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده صبح امروز به همراه معاونین و مدیران سازمان از میادین و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران واقع در منطقه یک بازدید کرد و با سید مهدی صباغ زاده شهردار این منطقه گفتگو کرد. هدف از شناسایی اراضی جدید برای توسعه میادین و میادین میوه و تره بار است.

وی با اشاره به برنامه مدیریت شهری و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص توسعه کمی و کیفی میادین و میادین میوه و تره بار منطقه یک، گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان این است که میادین و میادین میوه و تره بار را در 22 منطقه در آنجا توسعه داده و بر این اساس طی بازدیدهای مشترک با شهرداران نواحی، مذاکراتی در مورد زمین های جدید برای احداث و راه اندازی میادین میوه و تره بار صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان به بازدید از میادین و میادین میوه و تره بار منطقه یک اشاره کرد و مدیرعامل سازمان افزود: در این بازدید کیفیت خدمات رسانی به میادین و میادین مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص بهبود آن تصمیماتی اتخاذ شد. و بازسازی بازارهای موجود.

وی ادامه داد: دسترسی آسان تر شهروندان به میادین و بازارها در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مشتریان انجام می شود.

بختیاری زاده گفت: همچنین توسعه بازارها و میادین جدید در مناطق شهری از اهداف و برنامه های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است و بر این اساس وی به همراه شهردار و مدیران مناطق از سایت های جدید بازدید کردند. شناسایی تا بازارها و میادین میوه و تره بار انجام شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *