پارالمپیک ۲۰۲۴| بدرقه کاروان پارالمپیکی در حرم مطهر رضوی

تبلیغات بنری


مراسم وداع با کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک پاریس در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

یورنا – کاروان ورزشی ایران در مسابقات پارالمپیک 2024 پاریس به نام فرزندان ایران صبح امروز یکشنبه با استقبال ویژه آستان قدس رضوی عازم زیارت حرم مهر امام رضا (علیه السلام) شد.

ورزشکاران پارالمپیک ایران به همراه مسئولان کاروان ایران با مداحی اهالی بیت و مسئولان آستان قدس رضوی وارد حرم امام رضا (علیه السلام) شدند و سپس تمهیدات ویژه ای به عمل آوردند. زیارت حرم مطهر

در ادامه مراسم وداع با کاروان ورزشی ایران در بازی های پارالمپیک پاریس با حضور حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام احمد مروی آستان رضوی در مراسم همراهی کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک پاریس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: چه زیبا و زیبا. چه زیباست که از بیت حضرت رضا (علیه السلام) وارد این مسابقات بین المللی شدی و با اذن و لطف ایشان شروع کردی. هیچ کس به این پورتال متوسل نمی شود مگر اینکه پاسخی دریافت کند. هیچ کس از این پورتال ناامید نخواهد شد.

وی افزود: دغدغه امام رضا (علیه السلام) این نیست که آنچه را که می خواهیم در اختیار ما قرار دهد، بلکه گاهی اوقات به جای رفع نیاز، ارائه بهتر و بهتر است. اینها حجت های خدا و بهترین بندگان خدای متعال هستند و همه فضایل اخلاقی در آنها جمع است. بخیل و حسود و تنگ نظر نیستند و تمام وجودشان مهربانی و نرمی و توجه به بندگان خداست.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بدون اغراق برکت نام رضا (علیه السلام) دلیل موفقیت کاروان ایران در المپیک بود و انشاالله با موفقیت و سربلندی از این مسابقات بیرون بیایید. و مدال های زیادی کسب کند.

مورفی خطاب به ورزشکاران پارالمپیک گفت: به مدال اکتفا نکنید، در دین و بندگی خدا مدال آورید. همانطور که با توکل به خداوند متعال و یاری گرفتن از آغوش حضرت رضا علیه السلام توانستید در عرصه ورزش قهرمان شوید، در کسب فضایل اخلاقی و انسانی نیز باید مدال آور باشید. همانطور که با این جسم معلول روح خود را نجات دادید و به آن اعتماد کردید، انشالله در مسابقات ایمانی نیز مدال خواهید گرفت. شما یک الگو هستید و نشان داده اید که حتی اگر نقصی داشته باشد، می توانید قهرمان شوید. ما و مردم عزیز ایران به شما افتخار می کنیم و انشاالله به لطف حضرت رضا با مدال های رنگارنگ بازگردید و ملت را شاد کنید.

در ادامه این مراسم از حجت الاسلام ماراوی توسط روکیا شجاعی و هادی رضایی به نمایندگی از ورزشکاران پارالمپیک ایران تجلیل شد.

داوود علی پوریان کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان نیز سوگندنامه ورزشکاران پارالمپیک ایران را قرائت کرد.

در خاتمه این مراسم، کاروان ایران از مسابقات پارالمپیک پاریس به دبیری قرآن کریم، به حرم رضوی در بیت المقدس عبور کرد و مراسم تودیع برگزار شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *