هم‌افزایی دستگاه‌ها کارآمدی را ارتقا می‌دهد

تبلیغات بنری


اوحدی در دیدار با رئیس هلال احمر با اشاره به نقش کلیدی جمعیت هلال احمر در امور مختلف کشور، هم افزایی را رمز ارتقای بهره وری عنوان کرد.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: برحسین کولیوند صبح امروز با سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

رئیس هلال احمر در این دیدار با اشاره به سوابق فوق العاده اوحدی، ریاست جدید بنیاد شهید شقم را چراغ خانواده شهدا برشمرد و گفت: هلال احمر مفتخر است که از تخصص شما در امر خیر کمک بگیرد. زمینه از سوی مدیریت در ماه های اخیر بی شک این همکاری دلیل موفقیت هلال احمر بوده است.

وی افزود: البته در سیستم مدیریتی نباید بین سازمان ها تفاوتی وجود داشته باشد. همه ما خدمتگزار مردم و این مملکت هستیم و باید دست به دست هم دهیم تا موانع توسعه و پیشرفت را برطرف کنیم و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

همچنین در این دیدار سعید اوحدی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تجربه گرانبهای فعالیت در جمعیت هلال احمر گفت: مدیریت و انجمن جمعیت هلال احمر در سال های اخیر به خوبی نشان داده است که غلبه بر محدودیت ها و دستیابی به دستاوردهای شگفت انگیز امکان پذیر است.

وی افزود: هلال احمر همیشه یاری رسان مردم است و رکن اصلی آن داوطلبان و مردم هستند که به برکت این حمایت ها و مدیریت علمی توانست در تمامی آمار و نتایج نمره قبولی کسب کند.

اوحدی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز آمادگی دارد تا با همکاری جمعیت هلال احمر گام های اساسی در جهت ارتقای بهره وری و پیشرفت کشور بردارد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *