درویش باید پاسخگوی عملکرد بد نقل‌وانتقالاتی‌اش باشد/ گندوز از فضای دیگری آمده

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: گاریدو و شاگردانش تا چند هفته آینده مشخص می شوند و نباید در هفته اول تیم را قضاوت کنیم و باید با وجود همه مشکلات تا آخر از پرسپولیس حمایت کنیم.

بهزاد داداش زاده وی در گفت وگو با میزان با بیان اینکه از مدت ها قبل گفته بودم که تغییرات و تحولات در باشگاه روی سیستم بازی بازیکنان تاثیر دارد و عواقبی خواهد داشت، گفت: این اتفاق در بازی اول رخ داد و شاید اگر ما اگر میزبان بود، شرایط فرق می کرد، زیرا ورزشگاه آزادی با توجه به این موضوع به تیم حریف و خود پرسپولیسی ها فشار خاصی وارد می کند و موضوع فقط به رقبا محدود نمی شود و من شخصاً آن را تجربه کردم. . این موضوع.

بازی در ورزشگاه آزادی حریف پرسپولیس را تحت فشار قرار می دهد

وی افزود: ذوب آهن از این قاعده عدول نکرد و اوضاع تا جایی پیش رفت که دیگر فرقی نمی کرد کدام تیم میزبان و کدام تیم مهمان باشد و علاوه بر آن خشکی هوا در مسابقه نیز تاثیرگذار بود. در مورد بازیکنان پرسپولیس

داداش زاده ادامه داد: به هر حال دو تیم بازی نزدیکی انجام دادند اما الان نمی توانیم چیزی بگوییم یا می خواهیم از عملکرد ضعیف چند بازیکن انتقاد کنیم و طبیعی است که در بازی اول هماهنگی صورت نگرفت و پرسپولیس تدارکاتی . بازی از همه کمتر است

الکسیس گوندوس از جای دیگری آمد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: دروازه بان پرسپولیس از محیط دیگری آمده بود و شناخت لازم از فضای فوتبال ایران را نداشت و اینها همه اتفاقاتی است که رخ داده است و به نظر من پرسپولیس نیاز به زمان دارد و باید دید چه امتیازی دارد. رقبا به دست خواهند آورد، اما این یک طرف مشکل این است که از دست دادن امتیاز برای پرسپولیس غیرقابل جبران است و رقبا بی تفاوت نیستند.

وی افزود: بازی اصلی گاریدو و شاگردانش در چند هفته آینده قطعی می شود و باید در آینده شاهد آن باشیم، در حالی که پرسپولیس از بازیکنان جوان استفاده می کند و این جوانان باید قدر این لحظات طلایی را بدانند و به خواسته های باشگاه پاسخ دهند. طرفداران کسب سه امتیاز مسابقه علاقه کافی است.

نمره گاریدو در آینده مشخص خواهد شد و اکنون شروع کار است

داداش زاده ادامه داد: متاسفانه در اولین بازی پرسپولیس این اتفاق نیفتاد و سردرگمی و بی برنامگی این تیم در مستطیل سبز مشهود بود که البته طبیعی است و برای هر باشگاهی پیش می آید.

وی تصریح کرد: تغییر بازیکن، تغییر مربی، آوردن گاریدو اسپانیایی، تغییر سیستم، تغییر ایده و تغییر ورزشگاه همه عواملی هستند که بر روند بازی پرسپولیس تاثیر گذاشت و در نهایت نتیجه مطلوب حاصل نشد. اما فکر می کنم این دیدار در ابتدای لیگ یک است و درس خوبی برای بازیکنان بود.

لیگ برتر ایران با هر جای دیگری فرق دارد!

داداش زاده با تاکید بر اینکه شرایط فوتبال ایران با هر جای دیگری متفاوت است، خاطرنشان کرد: شرایط لیگ ایران با هر جای دیگری متفاوت است. حالا رقبا در مقایسه با پرسپولیس قوی تر شده اند. حالا استقلال باشد یا سپاهان. پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات عملکرد لازم و کافی را نداشت و درویش باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشد.

آنطور که بازیکن پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: فرصتی برای این صحبت ها باقی نمانده و امیدوارم در صورت مهیا شدن شرایط، پرسپولیس در حد لازم برای ماندن در رقابت تقویت شود.

درویش باید مسئولیت عملکرد ضعیف خود در نقل و انتقالات را بپذیرد

وی ادامه داد: مدیریتش متزلزل بود و همیشه احساس خطر می کرد، حتی فکر می کرد که اخراج می شود، ما نمی دانیم که دراویش به تنهایی چقدر برای سقف قرارداد می جنگند، اما به هر حال ما باید اینطور فکر نکن.” بقیه تیم شیراز در حال فروپاشی بود و نیاز به بازیکن داشتیم.

داداش زاده خاطرنشان کرد: به هر حال بهتر است زیاد درباره این مسائل صحبت نکنیم تا تیم به حاشیه نرود و خود درویش باید پاسخگو باشد. به هر حال همه ما باید کمک کنیم پرسپولیس همان تیم همیشه باشد.

به قهرمان نیم فصل جایزه نمی دهند!

وی در ادامه با بیان اینکه نام پرسپولیس و هوادارانش مهم است و هزاران بازیکن، مربی و مدیران از این تیم جدا شده اند و مهم ترین مسئله همبستگی و اتحاد پرسپولیس است.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در پایان تصریح کرد: نباید اختلافات داخلی را با تساوی فاش کنیم، بلکه باید حمایت کنیم و این تازه شروع کار است و نیم فصل باقی مانده است. جام در پایان فصل اهدا می شود و قهرمان نیم فصل از آن بی بهره است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *