فروشندگان بلیت پروازهای اربعین باید پاسخگو باشند

تبلیغات بنری


شرکت های خدمات مسافرتی، سکوهای بلیت فروشی یا ایرلاین ها باید بر اساس مشخصات بلیت و نحوه فروش بلیت پاسخگو باشند و مقام قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

یورنا – به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب دبیر ستاد اربعین و مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی در حاشیه راه اندازی پروازهای اربعین حسینی در پایانه سلام شهر. در فرودگاه امام خمینی (ره)، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اغراق در فروش بلیت هواپیما اربعین برخورد می شود.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری و سایر دستگاه های ذیربط با متخلفان برخورد خواهد کرد و در این زمینه از هیچکس شکایتی نداریم.

مزناب به بازدید پنجشنبه گذشته خود از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، نحوه عرضه و قیمت بلیت های پروازهای اربعین اشاره کرد و گفت: شاهد رضایت کلی زائران در این زمینه بودیم و برخی از ایرادات موجود مربوط به آن بود. به پروازهای بیزینس کلاس یا پروازهای خارج از محدوده زمانی مشخص شده برای فروش بلیت اربعین.

دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: لزوم پاسخگویی شرکت‌های خدمات مسافرتی، سکوهای فروش بلیت یا شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مشخصات بلیت و نحوه فروش بلیت و مراجع قضایی. مرجع این کار را انجام خواهد داد. برخورد با متخلفان

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *