خدمت‌رسانی شرکت واحد با ۲۵۵ دستگاه اتوبوس در خاک عراق

تبلیغات بنری


نماینده مرکز حمل و نقل مرکزی اربعین حسینی در عراق خدمات ارائه شده توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تهران را به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) تشریح کرد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی عراق و مسئول عملیات، پشتیبانی و حمل و نقل مرزی اربعین حسینی گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد مرکزی حمل و نقل وزارت کشور. ، حمل و نقل زائران در اربعین حسینی بر عهده دارد. در خصوص محور زربطیه به شهر کوت و بالعکس از ستون 662 به سمت شهر مهران بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و کشتی بقا می باشد.

مهدی علیزاده افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تیم عملیاتی و پشتیبانی قرارگاه کشتی موفقیت از 24 مردادماه در عراق مستقر شده و بر اساس اطلاعیه ستاد مرکزی اتوبوسرانی و ستاد مرکزی، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است ورود این شرکت از 22 ام آغاز و وارد خاک عراق شد و تا کنون با توجه به هماهنگی های انجام شده در دو مرحله اجرا شده است. مرحله اول ورود 70 خودرو و مرحله دوم شامل 150 خودرو بود و به یاری خداوند 35 خودرو در 28 این ماه وارد عراق می شود.

وی افزود: حضور ناوگان اتوبوسرانی تهران در حالت آماده باش و در مواقع بحرانی برای جابجایی زائران امری قابل احترام است و تاکنون در دو مرحله زائران را به شهر کوت منتقل کرده ایم و خدا را شکر توانسته ایم این کار را انجام دهیم. ” برای حل مشکل حمل و نقل آنها در مرزهای زرباطیه.

نماینده قرارگاه مرکزی مواصلاتی اربعین حسینی عراق در پایان با بیان اینکه اکیپی با تانکرهای سوخت در ستون 662 مستقر کرده ایم که انشالله آمادگی کامل برای بازگشت زائران به مهران را دارند، گفت: مرز در 15 صفر، مربوط به 30 اوت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *