با ۱۵هزار درخواست پرواز فوق‌العاده اربعین موافقت شد

تبلیغات بنری


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جلسه صبح امروز با دادستان کل کشور در تهران گفت: امروز 15 هزار درخواست برای پروازهای استثنایی داشتیم که سازمان هواپیمایی کشوری با همه آنها موافقت کرد.

یورنا – محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم راه اندازی پروازهای اربعین در ایستگاه السلام در پاسخ به سوال میزان در خصوص جلسه صبح امروز در دادسرای عمومی و اصرار دادستان تهران گفت: در پروازهای استثنایی اربعین : از امروز هرگونه مجوز سفرهای استثنایی باید صادر و در عین حال برای فروش در سایت ها بارگذاری شود.

وی با قدردانی از مواضع و پیگیری های دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: امروز 15 هزار درخواست پرواز استثنایی داریم که مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری است و به مرور زمان این پروازها اضافه می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تایید کرد: هرکس بلیت اربعین را با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب خریداری کند و به سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی شکایت کند، وجه از شرکت هواپیمایی که بلیت گران در آن بوده است، مسترد خواهد شد. خریداری شده است.

محمدی بخش به حضور مقام قضایی در فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: با ارائه مدارک تخلف از سوی افراد بلافاصله پرونده تشکیل و به موضوع رسیدگی می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *