جزئیات تامین آب شرب پایدار برای زائران اربعین

تبلیغات بنری


رئیس ستاد آبفای استان تهران از ارائه خدمات به زائران اربعین امسال در آستانه عتبات عالیات خبر داد و گفت: این شرکت به صورت مستقیم در شهرهای کربلا و نجف و در فواصل زمانی معین خدمات رسانی می کند. عمدتاً در شهرهای کاظمین، سامرا و مرز مهران.

یورنا – به نقل از وزارت نیرو، محسن اردکانی گفت: شرکت آبفای استان تهران با هدف اجرای خدمات فنی و مهندسی در زمینه تامین آب، کنترل کیفی آب و جمع آوری بهداشتی فاضلاب، دارای چندین گروه است. مهندسین و متخصصین مجرب در این شرکت با تجهیزات و امکانات فنی و زیرساختی به اماکن مرتفع اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله با افزایش تعداد زائران و مسافران، دامنه و کیفیت خدمات این شرکت نیز توسعه می یابد، گفت: شستشوی شبکه فاضلاب و خطوط آب صحن های حرمین شریفین کربلای معلی و نجف، نصب انشعاب ثابت آب برای حدود 1200 تا 2000 کاروان ایرانی و غیر ایرانی و آبرسانی به موکب های با تردد بالا، نظارت و نظارت مستمر بر کیفیت آب شرب موکب ها و راه اندازی حمام سیار. . پیمودن مسیر زائران از جمله وظایف اصلی این شرکت برای زائران اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 850 آبنمای سیار حمام در شهرهای نجف، کاظمین، کربلا، سامرا و شهرستان مرزی مهران برای رفاه حال زائران نصب شده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، ما امیدوارم امسال بتوانیم خدمات بیشتری نسبت به سال گذشته ارائه دهیم.» پیش بینی می شود حدود 850 تا 1200 آبنما سیار حمام در عتبات ایجاد کنیم.

وی همچنین ایجاد زیرساخت های انشعاب، شبکه جمع آوری فاضلاب و ایجاد سپتیک تانک در مجتمع بوبیات کربلا را از دیگر اقدامات مهم این شرکت در ارائه خدمات تخصصی مهندسی به مراجع بالاتر برشمرد گروه تاسیسات شرکت آبفای استان تهران متشکل از افراد مجرب با صداقت و خودجوش به همراه تجهیزات فنی از قبیل دیگ بخار، مخازن آب، جت آب و ماشین آلات سنگین در تلاش هستند تا به زائران حضرت اباعبدالله(ع) خدمات رسانی کنند. الحسین (علیه السلام).

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *