نگاه‌ها به اسکیت خیلی بهتر شده/ فقط برای مدال طلا به مسابقات می‌روم

تبلیغات بنری


گفتگو

یکی از اعضای تیم ملی اسکیت آزاد گفت: شرایطم خوب است و بدنم را اصلاح کردم تا اوج آمادگی برای مسابقات باشم تا انشاالله بتوانم کشورم را به مدال برسانم. .

ردا لاسانی در گفت و گو با میزان، درباره شرایط آماده سازی خود اظهار داشت: اردوی آماده سازی و انتخابی بازی های دور رفت 2024 را پشت سر گذاشتیم سطح ما نسبت به مسابقات تقریباً بسیار خوب است و در آن شانس 100 درصدی برای مدال آوری داریم این مسابقات چون خوشبختانه همه بازیکنان در همه رده ها خوب و با کیفیت هستند.

وی درباره شرایط خود برای حضور در مسابقات قهرمانی رولرگیمز گفت: خدا را شکر شرایطم خوب است و بدنم را طوری اصلاح کردم که اوج آمادگی من برای مسابقات باشد تا انشاالله بتوانم کشورم را به جام جهانی برسانم. مدال.

امیدوارم بتوانم در Rollergames طلا بگیرم

ملی پوش سبک آزاد در خصوص کشورهایی که رقبای اصلی خود هستند، گفت: ورزشکاران چین و تایوان رقبای اصلی من هستند. البته در کنار این، کشورهای تایلند، کره جنوبی، سنگاپور و به خصوص هند نیز بازیکنان خوبی با سطح فنی بالا دارند.

دری رانک در مورد جایگاهی که فکر می کند در مسابقات قهرمانی رولرگیمز کسب خواهد کرد، گفت: به امید کسب مدال طلا وارد این مسابقات می شویم، اما هر اتفاقی که بیفتد، به تلاش خود ادامه می دهیم و امیدوارم بتوانم مدال طلا کسب کنم. ”

بعد از بازی های آسیایی اسکیت خیلی بهتر شد

لازانیا درباره میزان حمایت و نگاه مردم به اسکیت گفت: به نظر من نسبت به 4-5 سال گذشته و از زمانی که به بازی های آسیایی رفتیم، نگاه ها خیلی بهتر شده است، حتی به ما به عنوان یک قهرمان نگاه می کنند و وضعیت ما از نظر رسانه ای و حمایت مالی بهتر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته در هر رقابتی که شرکت کردم توانستم مدال طلا را کسب کنم و این باعث شد تا با اختلاف زیادی از همه بازیکنان جهان جلوتر باشم و از این بابت بسیار خوشحالم. که حتی در مسابقات بین المللی ایتالیا موفق به کسب مدال طلا شدم و با این مدال جایگاه خود را در رنکینگ جهانی تثبیت کردم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *