پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن غافلگیر شد/ از حالا باید برای آسیا برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشیم

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ذوب آهن غافلگیر شدیم اما باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

محمود کلهر در گفت و گو با میزان در مورد قرعه کشی تیم فوتبال پرسپولیس معکوس ذوب آهن وی در هفته اول لیگ برتر گفت: شاگردان گاریدو از ابتدای بازی غافلگیر شدند و در جریان بازی هماهنگی لازم را ندیدیم و در خط دفاعی لغزش زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: شاید چند نفر فکر می کردند در ابتدای مسابقه گل می خوریم. هنوز هماهنگی لازم بین بازیکنان شکل نگرفته است و منشأ این مشکل شاید عدم حضور برخی بازیکنان و وجود خلأ در برخی پست ها باشد. گلی که دریافت کردیم شرایط مسابقه را تغییر داد و با اضطراب بازی را ادامه دادیم. با توجه به اینکه اولین مسابقه ما بود و هیچ هماهنگی لازم نبود، همه این عوامل باعث شد در بازی اول که تقریباً مهم بود متوقف شویم.

مدیران یک جانشین خوب برای برانوند آورده اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد دروازه بان سرخ پوشان گفت: الکسی گوندوز کیفیت خود را نشان داد و در دیدار اول عملکرد خوبی داشت. حرکات او عالی بود و به موقع در خروجی ها ظاهر شد و به طور قطع می توان گفت بهتر از بیرانوند بود و مدیران باشگاه جایگزین خوبی برای بایرانوند پیدا کردند. بازیکنانی مثل علی علیپور و باراجوما خوب بودند و قدرت جوانان را در تیم تقویت کردند. به نظر من اگر تیم هماهنگ باشد، دوباره در مسیر درستی قرار خواهیم گرفت. همیشه در بازی اول ناهماهنگی وجود دارد و در آینده به دلیل آمدن بورالیجانجی و گولیچیانی می توانیم نتایج بهتری بگیریم و قوی تر ظاهر شویم.

بزرگترین مشکل پرسپولیس نبود ورزشگاه شخصی است

کلهر با بیان اینکه زیرساخت های فوتبال ما دچار آشفتگی است، گفت: فوتبال ما از نظر زیرساختی در وضعیت آشفته ای قرار دارد. متأسفانه جوانسازی نداریم و تعداد بازیکنان قدیمی بیشتر از بازیکنان جوان است، بنابراین اگر دو بازیکن از تیم جدا شوند، نمی دانیم باید چه کار کنیم. اکنون بزرگترین مشکل پیش روی پرسپولیس نبود ورزشگاه شخصی است. سایر تیم های حاشیه خلیج فارس در کمتر از یک سال هزینه می کنند و استادیوم می سازند اما هنوز نمی توانیم بخشی از ورزشگاه آزادی را تعمیر کنیم. این انتقادات به هیچ وجه بی اساس نیست و باید یک فکر اساسی داشته باشیم. وقتی شباب الاهلی به اصفهان رفت و مقابل سپاهان رفت خجالت کشیدم و بعد از آن مسابقه ورزشگاه های ما را مسخره کردند. با توجه به تمدنی که کشور ما را در مقایسه با سایر کشورهای اطرافمان مشخص می کند، نباید به پیش پا افتاده ترین مسائل بیفتیم. مسئولین باید پاسخگو باشند زیرا در لیگ الیت بازیکنان بزرگی به ایران می آیند و همین بازیکنان و هوادارانشان در همه جای ایران چشم به ورزشگاه های ما خواهند داشت.

آنها باید ابزار لازم را در اختیار گاریدو قرار دهند

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در پایان با تاکید بر اینکه باید برای رقابت های لیگ الیت برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تمامی تیم های حاضر در لیگ نخبگان آسیا مجهز و آماده برای رویارویی با نمایندگان غرب آسیا هستند. . در حال حاضر با رقبای بسیار سختی روبرو خواهیم شد و باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم. ردا درویش او تا اینجای کار در انتقال کار خوبی انجام داده است، اما باید در نظر داشته باشد که باید با حریفان مسلح روبرو شویم و آنها باید ابزار لازم را برای گاریدو فراهم کنند. امیدوارم مالک و مدیران باشگاه پیگیری کنند تا شرایط ورزشگاه آزادی درست شود تا بتوانیم در خانه خود میزبان حریفان باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *