نمایش «قلب رقه» همزمان با سینما‌ها در مناطق بدون سینما آغاز شد

تبلیغات بنری


اکران مردمی فیلم «قلب رقه» داستان یک مقام ایرانی مسئول رسانه های داعش همزمان با نمایش سینماهای شهرهایی که سینما وجود ندارد آغاز شد.

یورنا – فیلم «قلب رقه» داستان یک پاسدار حرم به نام ردا است که در شهر رقه سوریه – پایتخت داعش – در جستجوی یک اسیر ایرانی به نام حاج عباس است. حاج عباس اطلاعات بسیار ارزشمندی دارد و داعش قصد دارد او را به اسرائیل تحویل دهد. ردا برای یافتن حاج عباس مسئول رسانه ای داعش در رقه می شود و در این بین همسرش ریما را که فکر می کرد کشته شده است در میان داعش می یابد.

این فیلم به نقش ارزشمند سربازان حاج قاسم در مبارزه با داعش و تامین امنیت ایران و محور مقاومت در دل ناآرامی های شدید منطقه می پردازد. شهر رقه 4 سال است که پایتخت داعش بوده است.

واحد اکران عمومی در جشنواره عمار اجازه داد فیلم «قلب رقه» در شهرها و مناطقی که سینما وجود ندارد نمایش داده شود. برای ثبت درخواست نمایش این فیلم در مساجد، حسینیه ها، فرهنگسراهای سطح شهر، دانشگاه ها، مؤسسات دینی و … به وب سایت ekranmardomi.ir/movie/قلب-عققه مراجعه کنید و یا با شماره 02142795050 تماس بگیرید.

فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی و نویسندگی خیرالله تقانی پور و تهیه کنندگی سعید پروینی محصول بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد رسانه بیان است که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر 1402 به نمایش درآمد.

شهرام حق دوست، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، فرهاد قهیمیان، هدایت هاشمی، محمدرضا شریفی نیا، مصطفی ساسانی، عامرعلی و مهدی شیخ عیسی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *