آغاز کاهش نسبی دما در مناطق نیمه شمالی کشور

تبلیغات بنری


یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا یکشنبه کاهش نسبی دما در اکثر مناطق نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود.

یورنا به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نخسینا با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی امروز جمعه 5 مرداد ماه گفت: در برخی مناطق شمال غرب و شمال شرق، استان های ساحلی دریای خزر و دامنه ها و ارتفاعات. در رشته کوه های البرز، روز شنبه در برخی مناطق شمال شرق و شمال غرب استان های ساحلی حاشیه دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و روز یکشنبه در شمال غربی ساحلی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. استان‌های دریای خزر و استان‌هایی که در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی قرار دارند.

وی افزود: دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش پراکنده باران خواهد بود. لازم به ذکر است طی پنج روز آینده در بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال و هرمزگان، جنوب و غرب کرمان و شرق و جنوب شرق فارس خواهد بود. در ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده برخی از مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، بخش هایی از مرکز و فرمانداری های واقع در دامنه های جنوبی البرز شاهد وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، و کاهش کیفیت هوا. انتظار می رود.

النخسینه گفت: کاهش نسبی دما از امروز تا یکشنبه در اکثر مناطق نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود. طی سه روز آینده دریای عمان، تنگه هرمز و دریای خزر در روزهای جمعه و شنبه و خلیج عرب در روزهای شنبه و یکشنبه متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز بیشینه دمای هوای تهران 37 درجه و کمینه آن 24 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *